Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی از سفر رئیس سازمان جاسوسی این رژیم (موساد) و فرمانده جبهه داخلی آن به قطر پرده برداشت. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری شهاب، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب موسوم به "اسرائیل خانه ما" فاش کرد که یوسی کوهین رئیس موساد و سرلشگر هرتسی هلیفی فرمانده جبهه جنوبی اوایل ماه جاری میلادی به قطر سفر کردند که طی آن با محمد العمادی سفیر قطر (در فلسطین) و محمد بن احمد السند رئیس سازمان اطلاعات و مشاور امنیت ملی امیر قطر دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشاگری لیبرمن در چارچوب حمله وی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و بر خلاف منع انتشار این خبر صورت گرفت که مقامات صهیونیست انتشار آن را منع کرده بودند.

بر اساس گزارش منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی، کوهین و هلیفی از طریق اردن و با یک فروند هواپیمای اختصاصی، فرودگاه بن گورین را چهارم فوریه جاری به مقصد ترک کردند و ظهر روز پنجشنبه گذشته به تل آویو بازگشتند. این سفر کمتر از یک روز طول کشید.

بر اساس این گزارش، سفر این مقامات بلندپایه اسرائیلی به قطر در چارچوب نقشی صورت گرفت که قطر در تثبیت آتش بس در نوار غزه ایفا می کند.

از سوی دیگر بر اساس گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که مصر از رهبران این جنبش برای سفر به قاهره دعوت کرده است.

درباره تهدیدهای سران رژیم صهیونیستی برای به راه انداختن جنگ علیه نوار غزه تاکید کرد مقاومت هرگز از تهدیدهای اشغالگران ترسی به خود راه نمی دهد، و هرگز سیاست خود را تغییر نخواهد داد، سیاستی که بر آمادگی دائمی برای مقابله با اشغالگران مبتنی است. وی افزود تجربه اشغالگران در برابر مقاومت، شکست خورده است و حماس هرگز تجاوزگری اشغالگران به ملت فلسطین را نخواهد پذیرفت.

رسانه صهیونیست:حوادث دراماتیک می‌تواند برای اسرائیل هم اتفاق افتد؛ سعودی‌ها هم احساس ما را دارنداسرائیل در قاره سیاه-2| ماهیت و مراحل نفوذ رژیم صهیونیستی در آفریقا

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل اسرائیل رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیبرمن: در ارزیابی حمله ایران اشتباه کردیم

آویگدور لیبرمن، رئیس حزب «اسرائیل بیتنا» در اظهاراتی گفت: بخش اطلاعات نظامی ما در ارزیابی حمله ایران اشتباه کرد.

طبق گزارش المیادین، وی اعتراف کرد: اگر رادار‌های زمینی، دریایی و هوایی آمریکا و اطلاعاتی که این کشور به ما داد نبود، امکان مواجهه با حمله ایران را نداشتیم.

این مقام صهیونیست خاطرنشان کرد: اکنون زمانی که می‌خواهیم به سوی عملیات دیگری برویم باید در نظر داشته باشیم که پاسخ ما پاسخی دیگر به دنبال خواهد داشت و این پاسخ در چندین مرتبه خواهد بود.

پیش از این میدل ایست آی نوشت: ایران با عملیات «وعده صادق» نشان داد که می‌تواند رژیم صهیونیستی را بدون یک درگیری تمام‌عیار هدف قرار دهد. ایران می‌خواست به رژیم صهیونیستی بگوید که قادر به هدف‌گیری اراضی اشغالی است. ایران هم‌چنین می‌خواست به آمریکا نشان دهد که قدرتی در خلیج فارس محسوب می‌شود و در نهایت ایران می‌خواست به تمام کشور‌های عربی که به رژیم صهیونیستی سجده می‌کنند، بفهماند که اقدام مشابهی نیز می‌تواند علیه آنها رخ دهد.

این رسانه نوشت که ایران با هر موشک و پهپاد پیام‌هایی را به رژیم صهیونیستی ارسال کرد.

ایران هم‌چنین پیام قاطعی برای آمریکا ارسال کرد؛ «ایران آماده است با موشک‌های بالستیک به اسرائیل حمله کند و در این زمینه هشدار مستقیمی را به بایدن فرستاد.»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، قبل از ساعت ۳ بامداد یکشنبه، سیل پهپاد‌های شاهد ۱۳۶ و موشک‌های بالستیک ایران را به آسمان سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد که گنبد آهنین را درگیر کردند. بسیاری از موشک‌ها از این سپر دفاعی عبور کرده و به اهداف مورد نظر برخورد کردند. هدف موشک‌های سپاه، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی بود.

او در پیام خود در شبکه ایکس مدعی شد که در حال «رهبری حمله‌ای سیاسی» علیه ایران است.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد که تحریم برنامه موشکی ایران و تلاش برای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران به «محدود کردن و تضعیف ایران» کمک می‌کند و ایران باید «پیش از آن که کار از کار بگذرد، متوقف شود.»

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: اگر اختلافات را کنار نگذاریم از درون فرو می‌پاشیم
  • طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد | افشاگری در خصوص به هم ریختن تصورات تل آویو
  • دیوید کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • دیود کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد کشور شده باشند | ما چنین کار کثیفی را تحمل نمی کنیم
  • ببینید | حزب الله لبنان مقر اشغالگران را در عرب العرامشه درهم کوبید
  • وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی: پیش از هرگونه حمله باید خوب فکر کنیم/ ایران به حمله ما واکنش نشان خواهد داد
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت
  • لیبرمن: در ارزیابی حمله ایران اشتباه کردیم