Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی رئیس انجمن داروسازان خراسان شمالی گفت: طی یک و نیم روز، ماسک های موجود دو ماه در داروخانه های بجنورد فروخته شد.

دکتر آرمان ریحانی در گفت و گو با ایسنا، با گلایه از رفتار مردم اظهار کرد: متاسفانه با اعلام مشاهده ویروس کرونا در کشور مردم این استان نیز برای خرید هرچه بیشتر ماسک و ضدعفونی کننده های دست به داروخانه ها مراجعه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعدادی از شهروندان با مراجعه به داروخانه درخواست می کنند که هرچه موجودی دارید را خریدار هستیم و هرچقدر نیز راهنمایی می شوند، راهنمایی ها را قبول نمی کنند.

ریحانی با اشاره به اینکه داروخانه ها نیز به اندازه حدود دو ماه کالاهای خود را خریداری می کنند، ادامه داد: تقاضا برای خرید ماسک آنقدر زیاد بوده که در حال حاضر تعداد زیادی از داروخانه ها موجود ندارند.

وی تاکیدکرد: از مردم تقاضا می شود تا به اندازه نیاز خریداری کنند تا به افرادی که واقعا نیازمند این اقلام هستند نیز برسد.

رئیس انجمن داروسازان خراسان شمالی در مورد افزایش قیمت ماسک و ضدعفونی کننده دست نیز گفت: داروخانه ها گران فروشی نمی کنند و طبق فاکتور اقلام را به فروش می رسانند و در حقیقت آن ها نیز این اقلام را از توزیع کننده تجهیزات پزشکی خریداری می کنند.

وی تصریح کرد: مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند که مهمترین روش برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا شست و شوی مداوم دست ها است و استفاده از ماسک چندان موثر نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس ماسك داروخانه خراسان شمالي داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ این نمایشگاه با محوریت هنرستان‌ها و معرفی مشاغل دایر شده است و دانش آموزان از شهرستان‌های مختلف در این رویداد مشارکت دارند.
معرفی رشته‌های هنرستانی، آشنایی با مشاغل مختلف، کمک به انتخاب رشته‌های تحصیلی، توسعه فرهنگ کارآفرینی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه و معرفی مشاغل است.

در این نمایشگاه دست سازه‌ها و تولیدات هنر آموزان استان از هنرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج، غلامان، راز، اسفراین، گرمه، مانه، سملقان و جاجرم در ۱۴ غرفه عرضه شده است.

بیش از ۱۳هزارو ۴۳۰ دانش آموز و هنرجو در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش خراسان شمالی تحصیل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد