Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@17:15:40 GMT

تعطیلی همه مراکز آموزش عالی لرستان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۱۳۶۳

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، ستاد مدیریت بحران در خصوص تعطیلی همه مقاطع تحصیلی، مؤسسات و مراکز آموزش عالی استان لرستان در روزهای چهارم تا هفتم اسفندماه اسفندماه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

به استناد مصوبات جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان لرستان که ساعت ۱۹ روز شنبه ۹۸/۱۲/۳ به ریاست استاندار محترم تشکیل شد کلیه مقاطع تحصیلی دانش آموزان در دو شیفت صبح و عصر و همچنین کلیه مؤسسات و مراکز آموزش عالی استان لرستان به شرح ذیل تعطیل اعلام می‌گردد:

با توجه به اینکه مدارس و مراکز آموزش عالی در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد استفاده قرار گرفته اند روز یکشنبه مورخ ۴ اسفندماه جهت نظافت و ضدعفونی تعطیل می‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه اخطاریه‌های هواشناسی و پیش بینی وقوع سیل در استان روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (۵و۶و۷ اسفندماه) کلیه مقاطع تحصیلی و مراکز آموزش عالی نیز تعطیل اعلام می‌گردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لرستان مراکز آموزش عالی تعطیل مدیریت بحران پیشگیری کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مراکز آموزش عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) عباسپور: تعطیلی شنبه گزینه بهتری است

روح الله عباسپور، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران گفت: بخش زیادی از شکوفایی اقتصادی نیاز به تعاملات بین المللی دارد.

وی افزود: تجار، تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشورمان باید تعاملات جهانی و بین المللی داشته باشند.

عباسپور اظهارداشت: اگر پنجشنبه را تعطیل کنیم و شنبه و یکشنبه را داشته باشیم عملا یک روز کاری در تعاملات بین المللی را از دست خواهیم داد، چون آن‌ها شنبه و یکشنبه را تعطیل می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر ما شنبه را تعطیل کنیم، پنجشنبه را در تعاملات بین المللی با صادرات و واردات خواهیم داشت و شرایط بهتری را تجربه کرده و یک روز کاری اضافه در طول هفته خواهیم داشت؛ این از مطالبات اصلی تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تعطیلی شنبه بهتر از تعطیلی پنجشنبه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • آل اسحاق: افزایش تعطیلی‌ها در کشور مخالف تحقق شعار سال است
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • (ویدئو) عباسپور: تعطیلی شنبه گزینه بهتری است
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جهش تولید با افزایش تعطیلی!
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟