Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، در حالی صبح امروز دانش آموزان ایلامی خود را برای حضور در کلاس های درس آماده می کنند که برخی از این دانش آموزان با در بسته مدرسه رو برو هستند .

شواهد میدانی حکایت از تعطیلی مدارسی دارد که شعبه اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر در حالتکمیل است .....

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی مدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای آموزش و پرورش متناسب با الگوهای روز باشد

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، گفت: الگوها در فضای حاکم بر آموزش و پرورش تغییر کرده و همه اقدامات باید متناسب با این پارادایم‌ها باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، علی شعبانی امروز در مراسم آغاز طرح بزرگ راهیان پیشرفت که در برج فناوری کرمانشاه برگزار شد با اشاره به اینکه مجموعه الگوها و باورها که پارادایم نامیده می‌شود در هر زمان باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: امروز برای انجام هر اقدامی باید پارادایم را بشناسیم و چنانچه اقدامات ما متناسب با این تغییر پارادایم‌ها و مجموعه الگوها نباشد نتیجه ندارد.

وی با بیان اینکه در گذشته فضای حاکم بر آموزش و پرورش فیزیکال بود افزود: این الگوها ناگهان تغییر کرد و اگر بخواهیم آموزش ببینیم و آموزش دهیم باید بدانیم در چه پارادایمی زندگی می‌کنیم.

شعبانی با اشاره به اینکه امروز فناوری همه چیز است گفت: در عصر جدید وضعی با عنوان داده محوری وجود دارد و عصر دیجیتال که ترکیبی از حوزه فیزیکی و الکترونیکی الزاماتی دارد که داده محوری یکی از این الزامات است.

معاون استانداری کرمانشاه بیان کرد: در جنگ روایت‌ها باید بتوانیم داده مناسب را در اختیار مصرف کننده قرار دهیم زیرا جنگ، جنگ داده است و دوره احساس و شهود گذشته است.

وی با بیان اینکه نوآوری در همه ارکان زندگی اصل و همه چیز است گفت: بخشی از راهیان پیشرفت داده محوری است و افراد می‌توانند داده را دریافت کنند.

شعبانی با اشاره به اینکه امروز آموزش و پرورش در حال تغییر است و چنانچه تصور کنیم با روش‌های سال گذشته می‌توان امسال را پیش برد به طور قطع عقب خواهیم ماند گفت: امروز نمی‌توان به فناوری سال گذشته اعتماد کرد و هر موفقیتی که کشور ما امروز دارد مدیون آموزش و پرورش است.

وی با انتقاد از عدم خودباوری بین جامعه ایرانی به ویژه استان کرمانشاه افزود: ما باید بتوانیم داشته‌های خود را به نمایش بگذاریم و فرزندان ما آن را ببینند و این نگاه برای پیشبرد اهداف کمک می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: امروز اتاق فکرها باید روی حوزه‌های کلی فکر کنند و راه را مشخص و ریل گذاری کنند و تمام اقدامات باید متناسب با فضا و محیط زندگی باشد زیرا تجارب گذشته می‌تواند به ما کمک کند اما کافی نیست.

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار داشت: برای دستیابی به اهداف این طرح باید به دنبال تربیت چند ساحتی دانش‌آموزان باشیم و دانش‌آموزان یک بعدی هیچوقت موفق نخواهد بود.

وی عنوان کرد: ساحت‌های 6 گانه که در سند تحول تعریف شده باید رشد یابد و برای تربیت دانش‌آموز در ساحت‌های مختلف هیچ راهی جز انسجام، هماهنگی و عدم عملکرد زنجیره‌ای و بخشی‌نگری وجود ندارد و همه ما کارگزار نظام و خادم هستیم و بدون بخشی‌نگری تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های نظام برای تربیت دانش‌آموزان استفاده کنیم.

محمدی با اشاره به اینکه یکی از بسترهای ایجاد هماهنگی برای ترتیب دانش‌آموزان جهاد دانشگاهی است گفت: تفاهم‌نامه‌ای با این نهاد انعقاد شده و تمام ساحت‌های سند تحول در این تفاهم نامه قید شده، اما بیشتر روی ساحت علمی و فناوری و ساحت اجتماعی و سیاسی تأکید شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • فضای آموزش و پرورش متناسب با الگوهای روز باشد
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها