Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرزاد حمیدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا افزود: در مورد بیماری کرونا، ارتباطات خوبی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برقرار کردیم و دستورالعمل های مشترکی تنظیم کردیم که در سامانه‌ها بارگذاری شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: به تمامی مدارس سراسر کشور بخش‌نامه مربوطه ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه باید دستورالعمل ها را مطالعه و موارد را رعایت کنند.

حمیدی گفت که چندی پیش ارتباط ویدئوکنفرانسی به همراه معاون بهداشت وزارت بهداشت، برای تمامی استان ها برقرار کرده اند که معاونان بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی و معاونان سلامت استان‌ها در زمان پخش آن حضور داشتند. این ارتباط با سراسر کشور بود و تاکیدات لازم انجام شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت بهداشت ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش اکنون به طور کامل با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هماهنگ است، وضعیت بیماری را وزارت بهداشت رصد می کند و هرجا که لازم باشد، در ارتباط با مسائل مدارس و اقداماتی که باید انجام شود، در هماهنگی بین دو دستگاه در حال پیگیری هستیم.

حمیدی اضافه کرد: در استان‌ها به مدیران مدارس اطلاع رسانی شده است و حتی در برخی شهرهایی که ممکن است موضوع کرونا حاد شود،‌ وزارت آموزش و پرورش با تصمیم شورای تامین استان و وزارت بهداشت همراه خواهد بود. 

وی گفت: به طور کلی برنامه هایی در زمینه آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در دست انجام است. 

وزیر آموزش و پرورش نیز پنجشنبه گذشته یکم اسفند ماه گفت که از لحظه انتشار خبر ابتلای افرادی به ویروس کرونا در کشور، با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور بارگذاری تجهیزات لازم پیشگیری از کرونا در مدارس ابلاغ شده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت امروز شنبه سوم اسفند ۹۸ اعلام کرد که تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایران به ۲۸ نفر و تعداد افراد فوت شده به ۵ نفر رسید.
به گفته کیانوش جهانپور، تا این لحظه ۷۸۵ فرد مشکوک به ویروس کرونا از بین هزاران فرد مراجعه کننده از مطب ها و کلینیک ها به مراکز وزارت بهداشت تحت آزمایش قرار گرفته اند و طی روز گذشته تعداد ۱۰ فرد مبتلای جدید به ویروس کرونا تشخیص قطعی داده شدند که با توجه به آمار ۱۸ نفر روز گذشته مجموع این مبتلایان به ۲۸ نفر رسید.
وی گفت: از بین ۱۰ نفر فرد بیمار جدید شناسایی شده، هشت نفر در شهر قم بوده اند و دو نفر بیماران بستری در تهران هستند که از قم ارجاع شده اند.
سخنگوی قرارگاه مبارزه با کرونا ادامه داد: ۱۸ مورد مبتلای قبلی که تا روز گذشته شناسایی شده بودند نیز شامل دو مورد در استان گیلان، چهار مورد در تهران و ۱۲ مورد در استان قم است؛ بنابراین اغلب مبتلایانی که تاکنون شناسایی شده اند و ابتلای آنها به ویروس کرونای جدید و بیماری کووید ۱۹ ثابت شده ساکن قم بوده یا طی روزها و هفته های گذشته به قم سفر داشته اند.

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش مدارس ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۶۴ مراقب سلامت در آموزش و پرورش خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ابوالقاسم اکبری با بیان اینکه ۱۰۰ مراقب سلامت در مدارس استان مشغول به فعالیت هستند، افزود: سلامت و تندرستی دانش آموزان در سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفت و در این باره برنامه‌های متعدد پیش بینی شده است.
وی درباره طرح‌های عمرانی در زمینه سلامت دانش آموزان گفت: ۲۱ اتاق بهداشت با اعتبار ۲۱۰ میلیون تومان در دولت سیزدهم در مدارس استان اجرا و تجهیز شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ارائه خدمات اولیه امداد، انجام پایش‌های سلامت و بهداشت و آزمایش‌های غربالگری را از قابلیت‌های اتاق بهداشت مدارس عنوان کرد گفت: اکنون ۳۸ اتاق بهداشت در مدارس خراسان شمالی دایر و در دست بهره برداری است.
اکبری در ادامه با تاکید بر ارتقای زیرساخت‌های ورزش در مدارس استان گفت: نصب کفپوش فضای ورزشی روباز در سه مدرسه دخترانه شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین در حال انجام است.
وی با بیان اینکه برای ساخت هر فضای ورزشی روباز، ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است افزود: ساخت ۱۵ فضای ورزشی روباز دیگر در مدارس دخترانه استان در دست پیگیری است.
یکم تا هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با شعار سلامت خانواده، مردمی سازی سلامت هفته سلامت نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • ۸۵ درصد مدارس کشور اتاق بهداشت ندارند | جای خالی ۱۶ هزار مربی سلامت در مدارس
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • جذب ۶۴ مراقب سلامت در آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • دانش‌آموزان سفیر سلامت ۱۶ میلیون خانواده هستند