Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده بسیج ناحیه شهرستان اردبیل گفت: نخستین کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی اردبیل به جنوب کشور اعزام شدند. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

حسن دهقانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: نخستین کاروان راهیان‎‌نور دانش‌آموزی شهرستان اردبیل به تعداد 220 نفر در قالب 5 کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اردو‌های راهیان‌نور فرصت ارزشمندی برای دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است که نیازمند نهادینه‌سازی فرهنگ برگزاری اردو‌های راهیان نور هستیم تا بتوانیم این اردو‌ها را به یک ضرورت مهم تبدیل کنیم.

قم|کاروان راهیان نور مکتب حاج قاسم سلیمانی به کرمان اعزام شدجزئیات اردوهای راهیان نور دانشجویی 98 دانشگاه آزاد اعلام شدراهیان نور| اعلام فراخوان سراسری راهیان نور از نیمه‌ی اسفندماه
فرمانده بسیج ناحیه شهرستان اردبیل بیان کرد: ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و جهاد و آشنایی با رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس یک اولویت اساسی و مهم بوده که باید با محوریت بصیرت‌افزایی ناشی از برگزاری این اردو‌ها به این مهم دست یابیم.

دهقانی‌نیا تصریح کرد: این کاروان‌ها به مدت 5 روز در این مناطق حضور یافته و از یادمان‌های اروند، شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه و فکه بازدید و زیارت خواهند کرد و اعزام کاروان‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی و محلات تا 13 فروردین 99 ادامه خواهد یافت.

انتهای‌پیام/131/ح

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهیان نور دانش راهیان نور نور دانش آموزی کاروان راهیان اردو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شجاع گفت: با توجه به تعطیلی ۹ سال حج عمره، مقرر بود طی سال گذشته زائران به حج عمره مفرده مشرف شوند که با توجه به مشکلات پیش آمده این اقدام صورت نپذیرفت که با رایزنی‌های سازمان حج و زیارت کشور مقرر شد که حدود پنج هزار زائری که سال گذشته ثبت نام کردند و موفق به اعزام نشدند به ترتیب واریز وجه و ثبت نامی که انجام شده است در بازه زمانی سوم تا سیزدهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به مکه مکرمه اعزام شوند.

وی ادامه داد: حدود هفت درصد زائران حج عمره مفرده در کشور معادل ۳۴۰ زائر سهم خراسان رضوی است که این زائران در قالب چهار کاروان ۸۵ نفره به مکه مکرمه اعزام خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت خراسان رضوی گفت: ۲ گروه از کاروان زائران حج عمره مفرده از استان خراسان رضوی امروز سوم اردیبهشت ماه و ۲ کاروان دیگر ۱۳ اردیبهشت ماه امسال به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

شجاع افزود: پس از اعزام این کاروان‌ها ثبت نام و اعزام زائران به حج عمره مفرده تعطیل خواهد شد و پس از ماه‌های محرم و صفر برای حج عمره مفرده جدید در صورتی که برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد فراخوان و ثبت نام داده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • ۱۲ اردیبهشت، اعزام زائران حج عمره از شیراز
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • ۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد
  • امنیت ۱۰۰ درصدی دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور تامین می‌شود