Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@17:56:33 GMT

۵۰ لیتر مشروبات الکلی در کرج کشف شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۱۶۵۳

۵۰ لیتر مشروبات الکلی در کرج کشف شد

ساعت24 - با رصد اطلاعاتی وکار عملیاتی سپاه ناحیه امام حسین (ع)‌کرج علاوه بر کشف و ضبط مشروبات الکلی و سلاح سرد، هفت و نیم کیلوگرم شمش طلای مسروقه در محور ایست بازرسی کشف و ضبط شد.

 با رصد اطلاعاتی وکار عملیاتی سپاه ناحیه امام حسین (ع)‌کرج علاوه بر کشف و ضبط مشروبات الکلی و سلاح سرد، هفت و نیم کیلوگرم شمش طلای مسروقه در محور ایست بازرسی کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع)‌ استان البرز بر اساس این گزارش سارقان دستگیر شده تحویل مقام قضائی استان البرز شدند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مشروبات الکلی کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی به برکت درایت رهبر انقلاب اسلامی برخی نهاد‌های انقلابی تشکیل شد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از این نهاد‌ها است.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است که هر کجا کشور و نظام اسلامی به آن نیاز داشته باشد حضور یافته و نقش‌آفرینی می‌کند.

وی گفت: سپاه به‌عنوان نیروی خدمتگزار امت اسلامی در مناطق درون‌مرزی و برون‌مرزی در هر صحنه‌ای که موردنیاز باشد، نقش‌آفرینی می‌کند.

حسن‌زاده تصریح کرد: در دنیا مانند چنین نهادی که در همه عرصه‌ها در خدمت‌رسانی به‌نظام و مردم نقش‌آفرینی کرده و در داخل و خارج کشور تأثیرگذار باشد، وجود ندارد.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه جمهوریت و مشروعیت از ویژگی‌های برجسته و خاص حکومت اسلامی است که در سایر کشور‌ها چنین ویژگی نیست، اظهار کرد: مشروعیت حکومت اسلامی، الهی بوده و برگرفته از قرآن و اهل‌بیت (ع) است و در کنار این مقوله نیز مقبولیت و جمهوریت وجود دارد.

وی گفت: رویکرد نظام اسلامی مقابله با استبداد داخلی و استکبار خارجی بوده و این را در تمام صحنه‌ها نشان داده است.

حسن‌زاده افزود: جمهوری اسلامی ایران، مظاهر فساد، ضد اسلام و ضد دینی را از بین برد و تقوا، شجاعت، شهامت و سالم‌سازی جامعه را ترویج داد.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قله حرکت قرار دارد، تصریح کرد: سپاه باروحیه انقلابی، بااقتدار و با تولید قدرت دفاعی دنیا را به حیرت واداشت و این اقتدار و قدرت و نقش‌آفرینی سپاه در حوزه‌های مختلف سبب دشمنی استکبار جهانی با سپاه پاسداران شده است.

وی با تأکید بر اینکه رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باقدرت و دشمن‌شکن، هر کس را که به میهن اسلامی نگاه چپ داشته باشد، پاسخ می‌دهد و مورد حمایت مردم نیز است.

حسن‌زاده در ادامه به عملیات «وعده صادق» اشاره و اظهار کرد: قبل از پاسخ قاطعانه و تنبیه متجاوز صحبت‌های مختلفی مطرح می‌شد؛ ولی پاسخ قاطعانه ایران نشان داد که گنبد آهنین دروغی بیش نیست.

امام‌جمعه میاندوآب تصریح کرد: عملیات «وعده صادق» قدرت و اقتدار ایران اسلامی و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان کشید و موشک‌های سربازان ولایت، گنبد آهنین را به‌زانو درآورد.

وی اظهار کرد: همچنین عملیات «وعده صادق» بار دیگر سیاست یک بام و دو هوای برخی کشور‌ها را نشان داد.

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است
  • کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکل ترافیک در ایست بازرسی کنجی بندر خمیر
  • کشف ۴۰ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری در اصفهان
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • ضرب العجل دستگاه قضا برای حل ترافیک در ایست و بازرسی خنجی بندرخمیر
  • برای تحقق شعار سال باید از انحصار و رانت‌های اقتصادی جلوگیری شود
  • ضرورت حمایت از کارآفرینان و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار
  • میدل‌ایست‌آی: نتانیاهو قمار کرد اما ضربت راهبردی از ایران خورد