Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@07:56:58 GMT

پای فلاحی به مجلس باز می شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۱۶۶۹

پای فلاحی به مجلس باز می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمد حسین فلاحی  با ۴۸ هزار و ۲۴۶ رای به عنوان نماینده منخب مردم همدان و فامنین در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

او تحصیلات ابتدائی را در زادگاهش در یکی از روستا‌های سربند اراک سپری و در سال ۱۳۶۷ با مدرک سیکل وارد حوزه علمیه اراک و همزمان تا دیپلم تحصیلات را  ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۱۳۷۲ وارد حوزه علمیه قم شد و دروس سطح را در محضر اساتیدی همچون مرحوم شیخ حسن تهرانی، موسوسی تهرانی، بیگدلی، فقیهی، آل غفور و. گذراند و در سال ۱۳۷۶ وارد درس خارج و از محضر حضرات آیات: آیت الله سبحانی، مکارم شیرازی، جوادی آملی، وحید خراسانی و سید احمد خاتمی بهره‌مند شد. 

یک دوره درس خارج اصول را از محضر آیت الله سبحانی و ۸ سال خارج فقه آیت الله مکارم و ۲ سال خارج فقه آقای خاتمی و مدتی کمتر از یک سال هم از محضر حضرات آیات جوادی آملی و وحید خراسانی بهره برد.

در سال ۷۶ همزمان با درس خارج وارد موسسه کلام اسلامی شد و دوره سطح ۴ را در آنجا سپری کردم و از محضر اساتید بزرگواری، چون آیت الله سبحانی و ربانی گلپایگانی بهره‌مند شد  با فارغ التحصیل شدن از آنجا همزمان با تدوین پایان نامه سطح ۴ دوره تخصصی مذاهب اسلامی و اهمیت اطلاعات بیشتر در سطح ۳ گذراندم و مدت دو سال بعنوان پژوهشگر با مرکز مطالعات حوزه و موسسه مذاهب و موسسه تنظیم آثار امام همکاری داشت.

با دفاع از پایان نامه در سال ۱۳۸۵ وارد دانشگاه پیام نور شد و با عضویت هیئت علمی تاکنون در استان همدان مشغول فعالیت بوده و از حوزه علمیه همدان هم در سطح حوزه مشغول تدریس است.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ کامرانی صالح در دیدار با استاندار همدان و با تبریک دهم اردیبهشت روز روانشناس گفت: تاکنون در ۱۵۰ روستا پرونده تشکیل و نقشه راه تنظیم شده است، همچنین طرح الزامی شدن مشاوره پیش از ازدواج در جریان تصویب است.

او همچنین گفت: مرکز جامع بنیاد خانواده و جمعیت متشکل از ۱۴ مرکز مشاوره با ۱۰۵ روانشناس دارای تحصیلات ارشد و دکتراست و ۴۰ مجموعه فعال دیگر هم در استان وجود دارد که همگی به ترویج فرهنگ مشاوره، اقدامات مشاوره‌ای در زمینه‌های پیش از ازدواج، کودک، نوجوان، تحکیم خانواده، پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی و تربیت کنشگر می‌پردازند.

کامرانی صالح گفت: همچنین با هدف فرزندآوری و جوانی جمعیت، اقدام به تربیت کنشگر جمعیت کرده ایم و ۱۲۰ نفر در دوره آموزشی شرکت خواهند کرد و ۴۰ برگزیده به دوره تکمیلی می‌روند تا با اعزام به ۳۰۰ نقطه فعالیت خود را آغاز کنند.

استاندار همدان هم گفت: شکل گیری مرکز جامع قابل تحسین است و نیاز به تقویت و حمایت دارد.

علیرضا قاسمی فرزاد تاکید کرد: به آموزش اهمیت ویژه بدهید و آموزش را از خردسالی آغاز کنید تا مبانی فکری درست پایه ریزی شود و برای دست یابی به این منظور با دانشگاه فرهنگیان ارتباط داشته باشید.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان هم با اشاره به اینکه اعتبارات مناسبی برای پیشگیری از خودکشی به استان تخصیص یافته است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی برای اجرای طرح‌های مطالعاتی و درمانی در محلات آسیب پذیر هزینه می‌شود.

در این نشست اعلام شد، همدان دومین استان پیر کشور است.

دیگر خبرها

  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • هم‌خوانی کارگران در محضر رهبر انقلاب + فیلم
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • آیت‌الله رئیسی وارد قلب اقتصادی پاکستان شد
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • در محضر آیت‌الله درچه‌ای هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • رئیسی وارد لاهور شد