Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام «الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و«قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار ایلام در پیام مشترکی از حضور پرشور آحاد مختلف مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام متن این پیام به شرح ذیل است:

 
بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس بیکران به درگاه پروردگار منان که حضور چشمگیر ملت بزرگ ایران به ویژه مردم ولایی و همیشه در صحنه استان ایلام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شکوه جاودانه‌ای را آفرید و برگ زرین دیگری بر افتخارات این سرزمین الهی، افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

گام‌های استوار، عزم راسخ و مشارکت پرشور و شعور مردان و زنان غیور استان‌مان در جشن ملی انتخابات، که با درک صحیح از شرایط حساس فعلی و در پاسخ به ندای خیرخواهانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، همراه و همدل در پای صندوق های رای حاضر شدند و حماسه‌ای به یادماندنی رقم زدند که سربلندی کشور عزیزمان را قوت بخشید و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را مایوس‌ و ناامید ساخت.
 

اینجانبان ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا که با نثار خون پاک‌شان، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای همه ما به ارمغان آوردند، از حضور گسترده مردم بااخلاص، متعهد و انقلابی استان و نیز از زحمات خالصانه تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، اعم از نیروهای اجرایی، نظارتی، قضایی، بازرسی، امنیتی و انتظامی، همچنین از صداوسیمای مرکز ایلام و سایر رسانه‌ها به لحاظ اطلاع‌رسانی شایسته در زمینه سازی حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، صمیمانه تقدیر و تشکر داشته و از درگاه قادر متعال سلامتی و سربلندی مردم، نظام و کشور عزیز ایران اسلامی را مسئلت می نمائیم.   

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام- استاندار ایلام

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: تقدیر و تشکر مجلس شورای اسلامی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسماعیل کوثری در نشست علنی صبح امروز(سه‌شنبه، ۴اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: با سلام و درود به ارواح پاک شهدا خصوصا اما شهدا و شهدای راه حق و حقیقت و بخصوص شهدای فلسطین و غزه که در این مدت بعد ازعملیات طوفان الاقصی یعنی ۱۵ مهر سال گذشته، رژیم اشغالگر قدس بیش از ۳۴ هزار نفر از مردم غزه را به شهادت رساندند که ۴۰درصد از آنها کودکان و مابقی از زنان و مردان بی‌‎پناه و مظلوم هستند که توسط جنایتکاران استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل به خاک و خون کشیده شدند.

بنا به روایت خانه ملت، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: به لطف خداوند بعد از عملیات شگفت‌انگیز و موفقیت‌آمیز رزمندگان حماس و مردم غزه و مقاومت ۲۰۰ روزه تا امروز و عدم موفقیت و ناامیدشدن و حقارت رژیم اشغالگر قدس با حمایت همه جانبه آمریکا مدعی دروغین حقوق بشر با کمک‌های بسیار زیاد خود به ارتش شکست خورده رژیم اشغالگر به علت استیصال و درماندگی و سردرگمی نتانیاهو و فرماندهانش دچار اشتباه بزرگی شد که دستور حمله به کنسولگری ایران در سوریه را صادر کرد که موجب شهادت سرداران عزیزمان زاهدی و رحیمی و یارانش شدند.

وی تصریح کرد: این اقدام عجولانه طبق قانون کنوانسیون سال ۱۹۶۱ سازمان ملل تجاوز به کشور مربوطه یعنی ایران عزیز بود فلذا حق ایران اسلامی عزیز این بود که اقدامات متقابل با اعلام صریح فرمانده معظم کل قوا به مردم سراسر کشور باید عملی می‌شد و با اینکه به ظاهر چند روز به تاخیر افتاد به لطف خداوند بزرگ در ساعات اولیه روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سال جاری با نام وعده صادق و با رمز یا رسول‌الله خوشبختانه توانمندی بالای اعضای جبهه مقاومت هر روز بیشتردر عمل نشان داده می‌شود به طوری که پنتاگون فرماندهی کامل را در جهت مقابله کردن و خنثی نمودن عملیات وعده صادق با بکارگیری تمام توان خود از جمله ۶ ناو ضدموشک در دریای سرخ و سیستم موشکی عربستان و امارات و حتی عربستان و ارتش آمریکا در منطقه غرب آسیا پهپادهایی را به پرواز درآوردند تا مانع دستیابی ایران به اهداف خود شوند.

کوثری افزود: اینها که با رعب و وحشت گوش جهانیان را کر کرده بودند که فضای سرزمین اشغالی را با گنبد آهنین پوشش مطمئن داده اند و هیچ موشکی نمی‌تواند از این گنبد عبور کند دیدیم و دیدند که نه تنها یکی دو موشک بلکه بنابر اخبار رسیده ده‌ها موشک ایران اسلامی از این گنبد عبور کرد و به اهداف موردنظر اصابت و اهداف خود را منهدم کردند.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: این عملیات آنچنان توسط ستاد کل نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خصوصا نیروی هوافضای سپاه بزرگترین عملیات ترکیبی پهپادی و انواع و اقسام موشکی با فرماندهی فرمانده معظم کل قوا که در یکی دو سال گذشته روزنامه آمریکایی یو اس ای دی تو دی به نقل از اندیشکده آمریکن یوتد پرایز نوشته بودند بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است که نقشه راه را می‌شناسد و مردم به او اعتماد آمیخته با اعتقاد دارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، بیان کرد: بله هدایت، رهبری و راهنمایی جبهه مقاومت با این انسان الهی مدیر و مدبر است که همه ما فدایی این ابرحریف به نام ولایت فقیه هستیم، فلذا سر عقل آیید و دچار اشتباه دیگری نشوید و از این جنایت‌ها، نسل‌کشی‌ها و تجاوزها دست بردارد و سرزمین فلسطین را به خود مردم فلسطین واگذارکنید و الا از این به بعد بدانید که اگر اشتباه و خطایی کنید قطعا عملیاتی به مراتب بزرگتر، پیچیده‌تر و با سلاح‌های مخرب‌تر علیه شما انجام می‌گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تقدیر و تشکر از فرمانده محترم فراجا و نیروهای در میدان جهت مقابله با دختران و خانم‌های فریب‌خورده درباره موضوع حجاب و عفاف که در قالب طرح نور انجام وظیفه می‌کنند به همه عزیزان خداقوت می‌گوییم و انشالله که موفق و موید باشید و ما هم از شما عزیزان حمایت می‌کنیم .

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898639

دیگر خبرها

  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • آیت‌الله سعیدی: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد