Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@04:20:37 GMT

برد حریف پرسپولیس و تساوی رقیب سپاهان در قطر

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۱۷۲۳

برد حریف پرسپولیس و تساوی رقیب سپاهان در قطر

السد نتوانست مقابل ام صلال به برتری برسد و الدحیل با یک گل تیم الوکره را از پیش رو برداشت.

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر، شنبه شب با انجام دو بازی به پایان رسید که در نخستین مسابقه تیم السد که یکی از حریفان آسیایی سپاهان است، از ساعت ۱۷:۱۵ در استادیوم ثانی بن جاسم باشگاه الغرافه، مقابل ام صلال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

السد که در دیدار اخیرش در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با ۳ گل از سد سپاهان ایران عبور کرده بود، در نیمه اول بازی خارج از خانه برابر ام صلال غافلگیر شد و با شکست ۲ بر صفر به رختکن رفت.

 

اما در نیمه دوم شاگردان ژاوی عملکرد بهتری ارائه دادند و دو گل توسط فابیان و نام تائه هی به ثمر رساندند ولی بعد از بردهای متوالی اخیرشان، نتوانستند به پیروزی برسند و به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند تا ۳۱ امتیازی شوند و در رده سوم جدول لیگ ستارگان قطر بایستند.

 

در آخرین بازی این هفته لیگ ستارگان قطر هم تیم الدحیل که حریف آسیایی پرسپولیس ایران است، از ساعت ۱۹:۲۵ در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه مقابل الوکره قرار گرفت و با تک گل هان کوانگ موفق شد از سد رقیب خود عبور کند تا با ۳۶ امتیاز همچنان در صدر جدول بماند.

 

تیم الدحیل در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا با ۲ گل پرسپولیس را شکست داده بود، اما در دومین مسابقه خود در این رقابت‌ها با نتیجه ۲ بر صفر برابر التعاون عربستان شکست خورد.

الدحیل فولادمبارکه سپاهان پرسپولیس تهران السد قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الدحیل فولادمبارکه سپاهان پرسپولیس تهران السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 واکنش استقلال به بیانیه پرسپولیس؛ شش گل آفساید زده‌اید و طلبکار هم هستید؟

باشگاه استقلال به بیانیه باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه این باشگاه با اشتباهات داوری صدرنشین است، واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال پس از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران بیانیه‌ای را صادر کرد، در این بیانیه آبی‌پوشان با طعنه به برتری پرسپولیس برابر ملوان انزلی این ادعا را مطرح کرد گل قرمز ها آفساید و یک خطای پنالتی به سود ملوان گرفته نشد.

باشگاه پرسپولیس ساعاتی پس از این بیانیه پاسخ تندی به باشگاه استقلال داد و اطلاعیه‌ای را بر روی خروجی کانال رسمی خود قرار داد و خواستار برخورد انضباطی با این تیم شد و اعلام کرد که استقلال با اشتباهات داوری صدرنشین است.

در ادامه این بیانیه‌نویسی‌ها حالا باشگاه استقلال پاسخ تندی به پرسپولیس داد و نوشت:

«لابه‌لای دیدگاه های کارشناسان داوری که معتقدند گل پرسپولیس در بازی روز گذشته آفساید بود و داور بازی این تیم مقابل ملوان یک پنالتی ۱۰۰ درصد به نفع حریف را هم نادیده گرفت تا جای برنده و بازنده به این راحتی عوض شود، خواندن یک بیانیه از این باشگاه، بیشتر به یک لطیفه شباهت دارد.

بی شک مهم‌ترین اتفاق بازی های این هفته لیگ برتر، گل آفساید پرسپولیس و پنالتی سوخته ملوان بود که باعث شد در آخرین بازی هفته، جای برنده و بازنده در ورزشگاه آزادی عوض شود. این همان ورزشگاهی است که هفته قبل در آن، گل صد در صد سالم استقلال نادیده گرفته شد و همین سه اشتباه (گل سالم استقلال که دیده نشد، گل آفساید پرسپولیس و پنالتی مفقود شده ملوان) اگر رخ نمی‌داد، الان فاصله استقلال و تیم دوم جدول در صدر ۶ امتیاز بود، نه یک امتیاز! حالا اشتباهات ۲۰ هفته قبلی لیگ برتر و شش گل آفساید پرسپولیس به گواه کارشناسان داوری رسانه ها و برنامه های تلویزیونی تا اینجای فصل و هفت امتیازی که با اتفاقات داوری به حساب رقیب واریز شد، بماند.

بعد از اتفاقات شب گذشته، باشگاه استقلال با نامه محترمانه ای خطاب به روسای محترم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، از مهدی تاج و حیدر بهاروند تقاضا کرد در هفته‌های پایانی تمامی ارکان رقابت‌های باشگاهی ایران را به دقت بیشتر فرا بخوانند و از تکرار این اشتباهات داوری به سود یک تیم خاص جلوگیری کنند اما در کمال تعجب، باشگاه رقیب که همین هفته قبل، بعد از برد، بیانیه و شکواییه علیه داوران و فدراسیون فوتبال و ... نوشته بود، به نامه محترمانه استقلال واکنش نشان داده و خواهان برخورد با استقلال شده است!

برخورد با استقلال؟ عجب!!! به چه جرمی؟ به جرم اینکه که داوران گل سالم ما را نمی‌بینند و گل ناسالم شما را می‌پذیرند؟ همین هفته گذشته استقلال از داوری آسیب دیده و با رعایت قوانین از صدور بیانیه خودداری کرد تا از خودی ها هم سرکوفت بشنود و در عوض باشگاه رقیب با وجود برد، بیانیه داد و به ایجاد تنش همت گماشت! حالا با استقلال باید برخورد شود و شما باید جایزه بگیرید؟ هفته قبل گل صد در صد سالم استقلال نادیده گرفته شد و همین هفته هم اگر شرافت کمک داور نبود، باز هم به گفته رسانه‌ها و شاهدان در ورزشگاه اراک، داور وسط قصد نداشت گل سالم استقلال را بپذیرد و حتی شنیده شده است به کمک داور بابت پذیرش گل استقلال معترض شده که اگر این موضوع راست باشد باید فاتحه این داوری و مسابقات را خواند!!

اگر به واسطه یک اعتراض محترمانه، استقلال باید محکوم شود، حکم و جریمه رقیب چیست که یک هفته در میان بیانیه می‌دهد و حتی علیه وی ای آر هم بیانیه صادر می‌کند؟ اوج لبخند در واکنش باشگاه رقیب همین است که به استفاده از وی ای آر در دو دربی سرخابی رفت و برگشت اعتراض دارد و معتقد است اگر وی ای آر نبود، این دو دربی را هم می‌برد!

این ادعا اصلا دروغ نیست چرا که آنها همین هفته هم اگر سیستم کمک داور ویدیویی در ورزشگاه آزادی بود، ملوان را نمی‌بردند و حتی می باختند و طی سالیان گذشته از فقدان کمک داور ویدیویی قهرمانی های کذایی متوالی بدست آورده‌اند که فریاد اعتراض همه باشگاه های ایران از این بی عدالتی و توجه به یک تیم خاص درآمد.

استقلال قضاوت را به افکار عمومی می‌سپارد چرا که معتقدیم آفتاب آمد دلیل آفتاب و همین که دوستان می خواهند لیگ برتر بدون کمک داور ویدیویی برگزار شود، نشان می دهد حق با کیست و حقیقت چیست؟

انصافا قشنگ نیست که تنها سند رقیب از داوری به نفع استقلال، همین است که سیستم کمک داور ویدیویی اجازه نداده حق استقلال مقابل رقیبِ همیشه بهره مند از اشتباهات داوری، ضایع شود؟

العاقل و اشاره بله وی ای آر را باید کشت، چه با لگد چه با مشت!»

دیگر خبرها

  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل رقیب همیشگی
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • پاسخ استقلال به پرسپولیس: 6 گل آفساید زده اید، طلبکار هم هستید؟
  •  واکنش استقلال به بیانیه پرسپولیس؛ شش گل آفساید زده‌اید و طلبکار هم هستید؟
  • بیانیه پرطعنه استقلال علیه پرسپولیس
  • واکنش شدید باشگاه استقلال به بیانیه پرسپولیس
  • واکنش باشگاه استقلال به بیانیه پرسپولیس؛ شش گل آفساید زده‌اید!
  • بیانیه تند استقلال: قهرمانی‌های پرسپولیس کذایی است
  • پیشتازی آبی‌ها در دربی بیانیه‌نویسی؛ استقلال ۲- پرسپولیس یک