Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@14:55:05 GMT

ذوب‌آهن حریفی سرسخت برای استقلال

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۱۷۲۶

ذوب‌آهن حریفی سرسخت برای استقلال

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ذوب آهن نسبت به چند هفته قبل متحول شده و نتایج بهتری می‌گیرد و حریف سرسختی برای آبی پوشان است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر میزبان ذوب آهن اصفهان است و در صورت پیروزی در این بازی ۳۶ امتیازی شده و به روزهای آینده امیدوار تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان صاحب جمعی در خصوص این بازی اظهار داشت: استقلال خسته و پر مصدوم، اما با انگیزه به این دیدار می رود. ذوب آهن نیز تیمی متحول شده وو جان گرفته است که با انرژی زیاد به این دیدار می‌آید و این وجه تمایز دو تیم باعث می شود این دیدار غیر قابل پیش بینی شود.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: شنیده‌ام که بعضی از مصدومان استقلال به این بازی می‌رسند و این می‌تواند نقطه امیدواری باشد و ضریب موفقیت این تیم را در بازی مزبور بالا ببرد. در غیر اینصورت دست مجیدی برای این بازی هم بسته خواهد بود و این حسابی دردسر ساز می شود. 

بیشتر بخوانید:

منزوی: بازی استقلال و ذوب آهن باید لغو شود

وی اضافه کرد: همچنان نقطه برتری استقلال خط حمله این تیم و قدرت بالای مهاجمان آن است. خط حمله‌ای که می تواند برای هر خط دفاعی در ایران و آسیا دردسر ساز باشد. اما همچنان در خط دفاعی این تیم مشکلاتی وجود دارد که مهمترین آن ناهماهنگی است.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: در خط دفاعی استقلال از ابتدای فصل تاکنون تغییرات زیادی ایجاد شده و چندین ترکیب متفاوت در دیدارهای داخلی و خارجی به کار گرفته شده است. این باعث شده حالا که به هفته بیستم رسیدیم هنوز در خط دفاعی هماهنگی لازم ایجاد نشده باشد.

وی افزود: اگر آبی پوشان در فاز دفاعی به بلوغ برسند و دروازه این تیم کمتر آسیب پذیر باشد، با این قدرتی که در خط حمله دارند شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ دارند. معتقدم فرهاد مجیدی و دستیارانش باید روی این مشکل بیشتر از این کار کنند. 

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن اصفهان استقلال آبی پوشان خط دفاعی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه

 تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با رقم زدن سومین پیروزی متوالی مقتدرانه به مرحله بعدی مسابقات جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند.

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی در دیدار اول با نتیجه 3 بر یک مقابل افغانستان به پیروزی دست پیدا کردند و در بازی دوم موفق شدند بحرین را با شکست 5 بر 3 بدرقه کنند. 

این دو پیروزی اما در شرایطی به دست آمد که انتقادهایی نسبت به عمکلرد تیم ملی در فاز دفاعی وجود داشت، اما در سومین بازی شاگردان شمسایی هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی بی نقص کار کردند و با 4 گل کویت که برای صعود می‌جنگید را در هم کوبیدند.

این پیروزی در شرایطی که ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ایران در کسب قهرمانی از دور مسابقات کنار رفته، نشان از قدرت تیم شمسایی دارد که حالا گام در مرحله حذفی گذاشته و روز چهارشنبه باید به مصاف قرقیزستان برود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وحید شمسایی: اجازه بازی کردن ندارم / بیماری قلبی بیخ گوش همه ورزشکاران است شمسایی: رکوردهایم را کسی نمی شکند

دیگر خبرها

  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه