Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد پیشگیری از گسترش کرونا ویروس در ورزش اعلام کرد که تمام مسابقات بدون تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در اطلاعیه شماره ۳ این ستاد آمده است: به اطلاع عموم جامعه ورزش کشور می‌رساند با توجه به شرایط جدید بهداشتی و هماهنگی‌های به عمل آمده با وزرات بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت ورزش و جوانان کلیه مسابقات کشور بدون حضور تماشاگر برگزار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات در لیگ‌های مختلف ادامه پیدا می کند ولی بدون حضور تماشاگر خواهد بود. بدیهی است با در نظر گرفتن کلیه شرایط تمهیدات بعدی بنابر ضرورت کشور و با هماهنگی همه دستگاه‌ها انجام خواهد شد. 

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی آموزش پزشکی ورزش درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امروز میزبان کاپیتان‌های تیم‌های ملی ورزشی بود و در دیداری چهره به چهره با آنها گفتگو کرد.

قرار است با پیشنهاد حسین شمس، دوره‌ای آموزشی برای کاپیتان‌های تیم‌های ملی برگزار شود و آنها برای شرکت در این دوره ها، امروز به جزیره قشم سفر می‌کنند.

اولین دوره اخلاق حرفه‌ای و اردوی روایت پیشرفت ویژه کاپیتان‌ها و نخبگان ورزشی تیم‌های رشته‌های مختلف ورزشی کشور توسط اداره کل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ۲۷ لغایت ۲۸ فروردین در استان هرمزگان و جزیره قشم برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم