Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

ستاد پیشگیری از گسترش کرونا ویروس در ورزش با تغییر تصمیم خود در کمتر از سه ساعت، اعلام کرد که تمامی مسابقات کشور همچنان در لیگ های مختلف ادامه می‌یابد، اما بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد!

به گزارش ایسنا، درحالی ستاد پیشگیری از گسترش کرونا ویروس ساعت ٢١:١٢ روز گذشته(شنبه) در اطلاعیه شماره ٢ خود اعلام کرد که پیرو هماهنگی به عمل آمده با معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و نظر به اهمیت حفظ سلامت ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش و همچنین علاقه مندان و تماشاگران رویدادهای ورزشی، از روز دوشنبه ۵ اسفندماه ۱۳۹۸ تمام مسابقات ورزشی کشوری و لیگ های دسته اول و دوم در تمام رده های سنی به مدت ۱۰ روز لغو اعلام می شود، اما در کمتر از سه ساعت یعنی ساعت ٠٠:٠٤ روز یکشنبه(امروز) اعلام کرد که تمام مسابقات کشور همچنان در لیگ های مختلف ادامه ولی بدون حضور تماشاگر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه شماره ستاد سوم ستاد پیشگیری از گسترش کرونا ویروس در ورزش آمده است: به اطلاع عموم جامعه ورزش کشور می رساند با توجه به شرایط جدید بهداشتی و هماهنگی های به عمل آمده با وزرات بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین وزارت ورزش و جوانان تمامی مسابقات کشور همچنان در لیگ های مختلف ادامه می‌یابد ولی بدون حضور تماشاگر خواهد بود، بدیهی است با در نظر گرفتن کلیه شرایط تمهیدات بعدی بنابر ضرورت کشور و با هماهنگی همه دستگاه ها انجام خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد زیرزمینی برچیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید امیر سیاح، رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار با اشاره به آخرین وضعیت صدور مجوزهای الکترونیکی بدون نیاز به حضور از مسیر درگاه ملی مجوزها، صدور شناسه یکتا و تبدیل مجوزهای کاغذی به مجوزهای الکترونیکی و قابل رهگیری در برنامه‌ای تلویزیونی گفت: اکنون تمام مجوزهای کسب و کار تبدیل به شناسه یکتا شده‌اند و تا پایان سال ۱۴۰۲ بر اساس قانون تمام مجوزهای کاغذی نیز باید تبدیل به مجوز شناسه یکتا می‌شدند.

وی اظهار کرد: در این زمینه نظارت مستمر انجام می‌شود تا صدور مجوز خارج از مسیر این درگاه انجام نگیرد چرا که بر اساس قانون صدور هر مجوزی خارج از این مسیر قانونی نیست. رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار تصریح کرد: دستاورد این کار را بیش از آنکه بخواهیم با عدد و رقم بیان کنیم باید از نگاه افرادی ببینیم که از این مسیر توانسته‌اند آرزوی خود برای دریافت مجوز کسب و کار را عملی کنند و آن جوان فعالی که توانسته کسب و کار خود را راه اندازی کند؛ آن صیادی که موانع از پیش پای او برداشته شده است.

سیاح تسهیل صدور مجوزها و تبدیل مجوزهای کسب و کار به شناسه یکتای قابل رهگیری را موجب شفاف شدن و نظارت پذیر شدن همه فعالیت‌های اقتصادی دانست و تاکید کرد: با این روند شفافیت و نظارت پذیری، اقتصاد زیر زمینی برچیده می‌شود.

گفتنی است، پروژه تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار از مهمترین اقداماتی است که برای رفع مشکلاتی از جمله مخدوش بودن نظام مجوز دهی کشور، عدم اتصال مراجع صادرکننده مجوز به درگاه ملی مجوزها، عدم شفافیت شرایط، مدارک، استعلام‌ها، زمان و هزینه صدور مجوزهای کسب‌وکار، عدم تفکیک مجوزها به ثبت‌محور و تأیید محور، عدم امکان رصد و ارزیابی دقیق عملکرد مراجع صدور مجوزها، وجود مشکلات بسیار در فرایند صدور مجوزهای زمین‌پایه، وجود استعلام‌های پیچیده، متعدد و ناشفاف بین دستگاه‌ها در فرایند صدور مجوزها، وجود قوانین، مقررات و رویه‌های متعدد و مخل کسب‌وکار و … از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت سیزدهم با جدیت دنبال شد.

در این راستا مقررات‌زدایی از طریق اصلاح و حذف قوانین و مقررات مخل کسب‌وکار، توسعه و تکمیل درگاه ملی مجوزها، رقابت‌پذیر و پیش‌بینی‌پذیر کردن اقتصاد و صدور مجوزهای زمین‌پایه با اجرای مصوبه لایه‌های اطلاعات مکانی و اخذ برخط پاسخ استعلام‌های زمین از درگاه ملی مجوزها انجام شده است.

کد خبر 6063722

دیگر خبرها

  • قوی‌ترین آتش‌نشان ایران؛ رضا قیطاسی بخت اول قهرمانی مسابقه مردان آهنین ۱۴۰۳ کیست؟
  • تسهیل صدور مجوزها در سالی که گذشت
  • جزئیات روند سرمایه گذاری خارجی در یک دهه اخیر
  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • نصاب سرمایه گذاری خارجی در ۱۶ سال گذشته، شکسته شد
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • اقتصاد زیرزمینی برچیده می‌شود
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • فیروزه محمدزمانی؛ پرواز بانوی تاریخ ساز از زمین به آسمان | آن هایی که از دست دادیم