Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@13:42:48 GMT

تمام مدارس محل شعبه اخذ رای در ایلام تعطیل اعلام شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۱۸۵۹

تمام مدارس محل شعبه اخذ رای در ایلام تعطیل اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس هماهنگی صورت گرفته با اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام مدارسی که روز جمعه محل اخذ رای بوده‌اند تا زمان ضدعفونی شدن این مدارس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت تعطیل هستند.

بعد از اتمام فرایند ضدعفونی مدارس یاد شده، در اطلاعیه‌های بعدی این اداره کل، بازگشایی مدارس به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4860428

منبع: مهر

کلیدواژه: تعطیلی مدارس ایلام مدارس انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن ایلام بارش برف تعطیلی مدارس بوشهر ویروس کرونا شهرکرد گرگان قزوین بیرجند شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید زاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اظهار کرد: این اقدام که در راستای ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات انجام شده، گامی مهم در جهت بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل استان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اهمیت خط‌کشی و نقوش ترافیکی در جاده‌ها، افزود: این امر نقش مهمی در کاهش حوادث، تسهیل سفرهای برون‌شهری و انتقال پیام‌های اطلاعاتی، هشداری و بصری به رانندگان دارد.

چشمه خاور عنوان کرد: اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در خط‌کشی جاده‌ها، نشان‌دهنده تعهد این اداره کل به ارتقای ایمنی و کیفیت تردد در جاده‌های استان است و این اقدامات بدون شک در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و همچنین رفاه حال زائران و مسافران عبوری از این استان موثر خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال گذشته یادآور شد: در این بازه زمانی نزدیک به ۴۹/۸ کیلومتر روشنایی تونل‌ها، ۱۹۵ چراغ چشمک زن، ۸۰ هزار و ۱۱۶ عدد نصب تابلو و علائم ایمنی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام ادامه داد: نصب ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی، ۹ برج نوری و ۱۱۸ عدد ایمن سازی سر گاردریل پل و دماغه طی سال گذشته در سطح راه‌های استان انجام شده است.

کد خبر 6079638

دیگر خبرها

  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • مدارس نوبت صبح زاهدان امروز تعطیل است
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • بارندگی مدارس زاهدان را تعطیل کرد
  • مدارس زاهدان فردا صبح تعطیل شد
  • مدارس زاهدان فردا تعطیل شد
  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد
  • هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد
  • تمام مدارس این استان سه‌شنبه (۲۸ فروردین) تعطیل شد؛ چرا؟
  • همه مدارس هرمزگان فردا (سه شنبه) تعطیل شد