Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه در این دوره مشارکت ما بالاتر از میانگین کشوری بود خاطرنشان کرد: بیش از ۴۳ درصد از مردم در انتخابات مجلس یازدهم مشارکت کردند که در این راستا از مردم عزیز استان تقدیر و تشکر می‌کنم. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، علیار داستگو دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اعلام نتایج انتخابات مجلس یازدهم در 12 حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی اظهار داشت: در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر هم باید اعلام کنم که در حوزه فرعی اسکو و آذرشهر صورتجلسه نهایی به امضای هیئت اجرایی و نظارت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ودر شهرستان تبریز هم باید جمع بندی دقیق صورت گیرد و بر اساس ماده 24 قانون انتخابات، صورتجلسه‌های هیئت اجرایی و نظارت تطبیق داده شود تا نتایج انتخابات اعلام شود.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با بیان اینکه امسال با افزودن 100 شعبه به تعداد شعبات حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر، تعداد شعبات به 1002 شعبه رسید، ادامه داد: دلیل تاخیر اعلام نتیجه، تطبیق صورتجلسه هیئت‌های اجرایی با صورتجلسات هیئت‌های نظارت است تا در نهایت فرم 71 برای تایید نتایج واعلام آن به شورای نگهبان و وزارت کشور برسد.

نتایج نهایی انتخابات مجلس در 9 حوزه انتخابیه استان کرمان اعلام شدانتخابات استان البرز در کمال امنیت و سلامت برگزار شدبیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به مناسبت برگزاری انتخابات مجلس یازدهم


وی افزود: تلاش کردیم تا ساعت 8 امشب نتایج قطعی را اعلام کنیم ولی به دلیل کثرت شعبات و هماهنگی لازم برای تطبیق صورتجلسه‌ها، نتایج هنوز هنوز نهایی نشده و عجله‌ای نداریم که و به زودی با اتمام مراحل به مردم عزیز اسنان اعلام می کنیم.

راستگو در ادامه با تاکید بر اینکه در این دوره مشارکت ما بالاتر از میانگین کشوری بود خاطرنشان کرد: بیش از 43 درصد از مردم در انتخابات مجلس یازدهم مشارکت کردند که در این راستا از مردم عزیز استان تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: از حمایت‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم و مدیریت و تدابیر استاندار آذربایجان شرقی و 62 هزار نفر از نیروهای نظامی و انتظامی و هیئت‌های اجرایی و نظارت که انتخابات را برگزار کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم که در کمال آرامش و امنیت کامل این دوره از انتخابات به اتمام رسید.

انتهای پیام/111/ز

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است

به گزارش جماران؛ یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: قانون مهریه ۲ الی ۳ سال است که معطل مانده و دست هیات رییسه است.

‌کاظم دلخوش اباتری در گفت‌وگو با ایلنا درباره تعیین تکلیف قانون مهریه و بحث مالیات بر آن گفت: منتظر هستیم فعلا دست هیئت رئیسه است و ۲ الی ۳ سال است که معطل است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی درباره اینکه در جامعه مطرح می‌شود چرا برای هر چیزی مالیات در نظر گرفته می‌شود و افکار عمومی این مطلب را به کمبود بودجه کشور ارتباط می‌دهد، بیان کرد: ما مخالف مالیات بستن‌های بیخود هستیم، همیشه من مخالف بودم.


 

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری