Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: مردم به شایعات بی اساس توجه نکنند، مسئولین وزارت بهداشت تنها منبع معتبر برای ارائه اطلاعات آموزشی و اخبار مربوط به کورونا هستند.

دکتر سید محمد هاشمی شهری افزود: کلیپی با عنوان "بستری کودکان مبتلا به کورونا در بیمارستان بوعلی زاهدان" در فضای مجازی منتشر شد که این کلیپ مربوط به بیمارستان بوعلی نیست و به اسم شهرهای دیگر هم منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همانگونه که اعلام شد، چند مورد بیمار تنفسی در بیمارستان تخصصی بوعلی بستری بوده اند که بیماری آنان سرماخوردگی و آنفلوآنزای نوع B بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان اظهار داشت: در صورت شناسائی مواردی از بیماری کورونا در هر نقطه از کشور، اطلاع رسانی لازم از سوی وزارت بهداشت انجام می شود و اقدامات لازم هم توسط دانشگاه های علوم پزشکی طبق دستورالعمل انجام خواهد شد.

وی افزود: هموطنان به این نکته توجه داشته باشند که متخصصین و مسئولین وزارت بهداشت تنها منبع معتبر برای ارائه اطلاعات آموزشی و اخبار مربوط به کورونا هستند و این اطلاعات تنها از طریق سایت ها و کانال های رسمی دانشگاه های علوم پزشکی و صدا و سیمامنتشر می شود.

دکتر هاشمی شهری از هوشیاری و مشارکت آگاهانه جامعه خبری و رسانه های جمعی در انتشار اطلاعات بهداشتی و خودمراقبتی تشکر کرد و افزود: از همه می خواهم تا تلاش و انرژی خود را به معرفی راه های پیشگیری و ترویج بهداشت فردی معطوف نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: مطمئن هستیم که با تلاش و همت شبانه روزی کارکنان حوزه بهداشت و درمان و با آگاهی و هوشیاری و مشارکت هموطنان کورونا را شکست خواهیم داد.

هاشمی شهری افزود: بعد از شکست کورونا آنچه به سرمایه های اجتماعی ما افزوده خواهد شد افزایش پایبندی هموطنان به اصول بهداشت فردی، افزایش تجارب نظام سلامت در مدیریت همه گیری بیماری های تنفسی، افزایش سواد رسانه ای و شناسائی رسانه های جنجال برانگیز و غیر حرفه ای توسط عموم مردم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شایعات در رسانه ها رئیس دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی

دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس برای کودکان زیر یکسال طی ماه جاری در سراسر استان اجرا می‌شود.

وی افزود: با ورود این ۲ واکسن مهم به برنامه واکسیناسیون، از عفونت‌های مختلف تنفسی و گوارشی در نوزادان جلوگیری می‌شود.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی و همچنین واکسن پنوموکوک در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در اردبیل