Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبلغ یک هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور جبران خسارت‌های وارده به بهره‌برداران بخش کشاورزی ناشی از وقوع بارندگی شدید و سیل دی ماه سال ۱۳۹۸ در سه استان تخصیص یافت.

قدس آنلاین؛ به نقل از دفتر هیئت دولت، هیئت وزیران در جلسه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور تا سقف ۷۵۰، ۲۵۰ و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه‌ای و ۵۰۰، ۱۵۰ و ۱۵۰ میلیارد ریال تملک دارایی سرمایه‌ای به ترتیب به استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان تخصیص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزون بر این، برای استان سیستان و بلوچستان، مبلغ یک هزار میلیارد ریال، استان هرمزگان، مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال و استان کرمان مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت با سود و کارمزد چهار درصد با راهبری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از طریق بانک‌های عامل با معرفی وزارت جهاد کشاورزی، به شرح جدول پیوست که به مهر دفتر هیئت دولت تأیید شده است، برای جبران خسارت‌های وارده به بهره برداران بخش کشاورزی ناشی از وقوع بارندگی شدید و سیل دی ماه سال ۱۳۹۸ با ضمانت زنجیره‌ای پرداخت می‌شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خسارات سیل خسارات سیل خراسان خسارات سیل سیستان و بلوچستان سیل میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: رکورد جوجه‌ریزی فروردین ماه در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان به حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، سید محمدرضا سیدحسینی در نشست عصر امروز قرارگاه مرکزی امنیت غذایی، اظهار کرد: میزان جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان از ابتدای فروردین تاکنون یک میلیون و ۷۹۹ هزار قطعه بوده که این میزان جوجه‌ریزی نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۶ درصد افزایش دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان افزود: با این میزان جوجه‌ریزی ۳ هزار و ۶۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور افزایش ضریب خوداتکایی استان به گوشت مرغ ۳۲۷ واحد ۲۰ هزار قطعه‌ای مرغ گوشتی و ۱۵ واحد مرغ تخم‌گذار ۲۰ هزار قطعه‌ای با سرمایه‌گذاری بیش ۲,۶۰۰ میلیارد تومان بخش خصوصی در حال ساخت است.

گفتنی است؛ در حال حاضر ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای فعال با ظرفیت ۸ میلیون قطعه در هر دوره در استان سیستان و بلوچستان مشغول تولید هستند.

کد خبر 745578

دیگر خبرها

  • خسارات جبران ناپذیرعملیات وعده صادق برای رژیم صهیونیستی
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان
  • عملیات وعده صادق خسارات جبران ناپذیری را برای رژیم صهیونیستی داشت
  • عملیات وعده صادق خسارات جبران ناپذیری برای رژیم صهیونیستی به همراه داشته است
  • تلاش برای خودکفایی در تولید بذر گندم در سیستان و بلوچستان
  • وزیر کشور: تمام دستگاه‌ها در حال کمک به سیل‌زدگان هستند/ خسارات ناشی از سیل جبران می‌شود
  • سیل ۱۸ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران