Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله یزدی با تقدیر از حضور حماسی مردم گفت: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات که تجلی مردم‌سالاری دینی است را به محضر مقام معظم رهبری‌ «مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت برکاتهم»، تبریک عرض می‌کنم. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، متن پیام تشکر آیت الله محمد یزدی منتخب مردم شریف قم در انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری از حضور پرشور مردم در انتخابات به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خداوند بزرگ را شاکریم که ملت غیور و شجاع جمهوری اسلامی ایران یک بار دیگر حماسه‌ای خداپسند در دوم اسفند امسال آفرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات که تجلی مردم‌سالاری دینی است را به محضر مقام معظم رهبری‌«مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت برکاتهم»، تبریک عرض می‌کنم.

از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات؛ شورای نگهبان، وزارت کشور، ناظران و بازرسان و عموم مردم که در تحقق این حماسه بزرگ نقش داشتند تقدیر و تشکر بعمل می‌آید.

به تمام منتخبان در مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری تبریک و تهنیت می‌گویم.

از حضرات آیات، حجج، اساتید، طلاب، حوزویان و تشکل‌ها و جریانات انقلابی و عموم مردم شریف استان قم که به این جانب اعتماد نموده و رأی داده‌اند، تقدیر و تشکر بعمل می‌آید.

امید است مجلس شورای اسلامی قوی، متدین، متعهد و متخصص و دلسوز جامعه داشته باشیم و مجلس خبرگان بیدار و موفق و به یاری خداوند متعال، جمهوری اسلامی ایران هر روز بیش از پیش بالنده‌تر و پیشرفته‌تر و قوی‌تری داشته باشیم. إن‌شاءالله.

انتهای پیام/452/ز

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضور پرشور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۲۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای "طرح نور" را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

به گزارش مشرق، سردار احمد رضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار رادان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزء اولین واحدها و بخش هایی بود که در این موضوع پای کار بود، تقدیر و تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • آقایانی که حرف رهبری درباره مسمومیت دختربچه ها را قبول نداشتند، همه کاره انتخابات بودند /بی‌تعارف، جنگ قدرت است و نابرابری و نامردی!
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند