Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دارنده مدال برنز وزن ۷۹ کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی آسیا گفت: تا دقیقه آخر در مرحله نیمه‌نهایی از حریفم پیش بودم، اما روی اشتباه و کم‌تجربگی خودم نتیجه را واگذار کردم. تاریخ انتشار: 09:41 - 04 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۱۳۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علی سوادکوهی درباره کسب مدال برنز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا اظهار داشت: مسابقات سطح بالایی داشت و خوشحالم که موفق به کسب مدال برنز شدم و دست خالی برنمی‌گردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره شکست در نیمه‌نهایی با وجود برتری مقابل حریفش گفت: می‌توانستم برنده باشم، اما روی کم‌تجربگی خودم کشتی را واگذار کردم. تا دقیقه آخر از حریفم پیش بودم، اما روی اشتباه و کم‌تجربگی خودم نتیجه را واگذار کردم.

دارنده مدال برنز وزن ۷۹ کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی آسیا تصریح کرد: بچه‌ها روحیه خوبی دارند و امیدوارم در ۵ وزن دوم هم مدال‌های خوبی بگیریم و پرچم ایران را به اهتزاز درآوریم.

بیشتر بخوانید: سوادکوهی به مدال برنز قهرمانی آسیا رسید انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی آزاد علی سوادکوهی کشتی آزاد واگذار کردم قهرمانی آسیا مدال برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد

مهدی عطاریان، آهنگساز و خواننده، مبدع رسمی «ارکستر تک نفره» در ایران و عضو فدراسیون بین‌المللی موسیقیدانان جهان، با ارائه اثر خود تحت عنوان «دلبسته» به جشنواره بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» موفق به کسب مدال بُرنز در دسته‌ی موسیقی جهانی شد.

«دلبسته» یک موسیقی عاشقانه و بسیار لطیف است. این اثر به طرز برجسته ای هم از حیث خط ملودی و هم سازبندی، تلفیقی از عناصر موسیقی مکاتب غرب و شرق است. خط اصلی ملودی توسط گیتار کلاسیک در بستر متنوع و پویایی از درامز ارائه شده است .این خطوط اصلی، با همراهی بسیار پر حس و دلنشین دودوک، آکاردئون، و عود همراهی شده اند. فضای کلی موسیقایی این اثر در اوج شفافیت و از همان ثانیه های آغازین، مخاطب را وارد فضایی بسیار عاطفی می کند. مخاطب گاه گاهی، شنونده روایتی شفاف از شور و شوق است، و گاه گاهی، شنونده روایت پژمردگی. همان جذبه ای که روزی با دلربایی دل را می برد، روزی با کاستی یا نیستی، دل را به شیدایی می کشاند. اما مهم تر آن است که گرچه آسمان چشمان دلبسته، نمناک است و گاها بارانی، لکن صورتش با طهارت است و قلبش با طراوت.

Global Music Awards نوعی جشنواره بین الملل موسیقی است که بدون در نظر گرفتن شهرت، ملیت و سن یک هنرمند و صرفا با شاخص قرار دادن امتیازات ذاتی یک اثر موسیقی، آن را توسط هیاتی معتبر و برجسته از داوران موسیقی مورد ارزیابی و رتبه‌بندی قرار می‌دهد. در این جشنواره حتی برخی از دارندگان جایزه Grammy نیز شرکت می‌کنند. برنده شدن در این جشنواره تحت عنوان «مهر طلایی تایید موسیقی» شناخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • بوکس جاده ابریشم؛ صعود امیری به نیمه‌نهایی، چهارمین مدال قطعی شد
  • قطعی شدن چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو
  • تورنمنت جاده ابریشم |  طهماسبی سومین مدال را قطعی کرد؛ امیری فردا مبارزه می‌کند 
  • تورنمنت بوکس جاده ابریشم؛ طهماسبی سومین مدال ایران را قطعی کرد
  • بوکس جاده ابریشم؛ طهماسبی سومین برنز را قطعی کرد