Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خدامرادی مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز با بیان اینکه بهمراه معاون فنی و عمرانی استاندار خوزستان از نوار حفاری‌های شرکت آبفا در این منطقه بازدید گفت: ترمیم این نوار‌های حفاری شده برعهده شرکت آبفا است از آنجائیکه آجر به آجر شهرداری متعلق به شهروندان است و شاید روی منطقه فشار بیاورند که با اعتبارات داخلی حفاری‌های شرکت آبفا را ترمیم کنیم، ولی به نوعی حق شهروندان برای پروژه‌های عمرانی ضایع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به بالا بودن هزینه آن، مقدور نیست شهرداری از اعتبارات داخلی اش این مشکل را مرتفع کند و طبق قانون، آسفالت نوار حفاری برعهده دستگاه مربوطه است و شرکت آبفا باید سریعتر این کار را انجام دهد.

خدامرادی تصریح کرد: ارائه خدمات شهروندان در اولویت شهرداری بوده و دستگاه‌های خدمات رسان باید کیفیت اجرای پروژه‌ها را طبق ضوابط فنی در دستور کار داشته باشند.

مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز  ادامه داد: امیدواریم با سعی و تلاش و پیگیری‌های مضاعف مدیران، معاونان منطقه در جهت رفع مشکلات شهروندان شاهد رسیدن به ایده آل که همان رفاه حال شهروندان می‌باشد شویم و تا پایان ترمیم و آسفالت نوار حفاری‌های سطح منطقه، این شهرداری با جدیت پیگیر موضوع خواهد بود.

عبیات معاون فنی و عمرانی استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه حفاری‌های ایجاد شده نشست کرده و گرد و خاک به پا خواسته از این نقاط مهم چهره شهر را بهم ریخته و موجب ورود ضرر و زیان به بازاریان و هم موجب ناراحتی و نارضایتی مردم شده است.

او خواستار تعامل میان شهرداری و شرکت آبفا شده است و اظهار داشت:  یکی از مهمترین خروجی‌های این تعامل را سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌های آب و فاضلاب و شهرداری بیان نمود و تزلزل در ارائه خدمات از سوی هر یک از دستگاه‌ها در پروژه‌های مشترک را باعث ضرر به شهروندان برشمرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اهواز شرکت آبفا آب و فاضلاب نوار حفاری شرکت آبفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در ادامه بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی و با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از صنایع چاپ، بسته‌بندی و کارتن سازی اروم آتا بازدید و پیگیر رفع مسائل و مشکلات این واحد تولیدی شد.   جواد کرمی همچنین ضمن بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری "تولید انواع چسب‌های بهداشتی و صنعتی"، "احداث سردخانه، سورتینگ و بسته‌بندی"، "اروم صنعت سامان" و "اروم ماهی" در ارومیه، پیگیر رفع مشکلات تکمیل این طرح‌ها شد.   وی در ادامه از واحد تولیدی بوم پاغرب یاقوت که در گروه صنایع غذایی فعالیت می‌نماید بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان