Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی نوشت: دشمنان با جنگ نرم، مانع را از سر راه بر می‌دارند و آدم هایی را که مانع توسعه جامعه جهانی هستند با جنگ‌نرم از درون، تغييرشان می‌دهند و انگيزه‌هايشان را زير و رو می‌کنند و نگرش‌شان را تغيير می‌دهند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام میرباقری، رئیس فرهنگستان علوم اسلامی در صفحه کاربری خود نوشت: جنگ نرم با هدف توسعه مادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان با جنگ نرم، مانع را از سر راه بر می‌دارند و آدم هایی را که مانع توسعه جامعه جهانی هستند با جنگ‌نرم از درون، تغييرشان می‌دهند و انگيزه‌هايشان را زير و رو می‌کنند و نگرش‌شان را تغيير می‌دهند. نهايتا يا همراه می‌شوند يا خنثی معنی جنگ‌نرم همين‌ست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حجت الاسلام میرباقری علوم اسلامی جنگ نرم سیاسی جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر امیرنیا ظهر چهارشنبه در نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ هنر و رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: شهدای هنرمند و رسانه نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند.

وی بیان داشت: فعالان رسانه اتفاقات دوران جنگ تحمیلی را روایت کردند و به همین دلیل است که هم اکنون ما می‌توانیم آنها را مرور کنیم.

امیر نیا تصریح کرد: نقش عالی رسانه در تبیین و اطلاع رسانی وقایع مختلف بخصوص دوران دفاع مقدس مؤثر کاملاً مشهود است و شهدای فرهنگ، هنر و رسانه علاوه بر نقش حسین گونه، نقش زینبی نیز ایفا کردند.

وی افزود: عزت، اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی ایثارگری جوانان و مدیون خون شهدا بوده و شهدای رسانه، این ایثار و از خود گذشتگی‌ها را ثبت کردند و خود نیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

کد خبر 6081090

دیگر خبرها

  • مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • گل محمد قربانی مانع از شکست «اورنبورگ» نشد
  • تغییر نگرش از رویکرد کنترل سیلاب به سمت مدیریت سیلاب
  • سیل امارات مانع اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ شد
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • توسعه متوازن آذربایجان شرقی اتفاق نیفتاده است
  • امید ابراهیمی و رفقا مانع از قهرمانی یک تیم
  • بخشش مانع اجرای حکم قصاص قاتل شادگانی