Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@19:59:48 GMT

علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۳۲۴۹

علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان شد

هیئت مدیره بانک سامان، علیرضا معرفت را به عنوان مدیرعامل جدید این بانک معرفی کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علیرضا معرفت با تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با تنفیذ هیئت مدیره بانک سامان، به عنوان مدیرعامل جدید این بانک معرفی شد. 

این گزارش حاکی است علیرضا معرفت که به عنوان جانشین سید احمد طاهری بهبهانی مدیرعامل بانک سامان شده است از سال 1381 به بانک سامان پیوسته و تاکنون در سمت‌های مختلفی از جمله مدیر بانکداری شرکتی، معاون اعتباری و قائم مقام مدیرعامل فعالیت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم وی که به امضای احمد مجتهد رییس هیئت مدیره این بانک رسیده، آمده امید است: با اتکال به عنایات خداوند متعال و بهره گیری از حداکثر توان و اهتمام خود که مبذول خواهید فرمود همواره در راستای تحقق اهداف و اعتلای نام بانک سامان موفق و موید باشید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بانک سامان علیرضا معرفت علیرضا معرفت بانک سامان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان

در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های کارگری استان اصفهان پس از پایان رای گیری علیرضا تیغ ساز ۹ رای، قاسم ستاری فرید ۲ رای، عبدالله شاطری ۳ رای و عبدالرسول یزدی زاده ۲ رای کسب کردند. 


این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی علیرضا تیغ‌ساز، قاسم ستاری فرید، عبدالله شاطری و عبدالرسول یزدی زاده و ۱۷ رأی مأخوذه برگزار شد.


با توجه به نیاز کسب نیم به علاوه یک عدد از آرای ماخوذه، تیغ‌ساز و شاطری با توجه به کسب بیشترین آرا راهی مرحله دوم رای‌گیری شدند.


در مرحله دوم از ۱۷ رای کسب شده، عبدالله شاطری ۵ رای و علیرضا تیغ ساز ۱۱ رای را به خود اختصاص دادندکه در نهایت علیرضا تیغ‌ساز با کسب بیشترین رای به عنوان رئیس هیات ورزش کارگری برای چهار سال آینده انتخاب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد