Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، روح الله سعیدی مدیر جهادکشاورزی اردل گفت: با توجه به اینکه اجرای طرح‌های تأمین آب و اجرای سامانه‌های نوین آبیاری با افزایش کمی و کیفی تولیدات کشاورزی و اشتغالزایی همراه است لذا یکی ازاولویت‌های این مدیریت اجرای طرح‌های تأمین آب و اجرای سامانه‌های نوین آبیاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: جهت تأمین آب و اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در روستا‌های سرمور وچلو درسطح ۱۶۰ هکتار و روستای ممسنی درسطح ۲۲۰ هکتار در حال دریافت استعلامات مربوطه هستیم.

سعیدی اضافه کرد: تعدادی ازروستا‌های دیگر هم تشکیل پرونده داده اند و در حال سپری نمودن مراحل اداری و دریافت استعلامات لازم هستند.

او ادامه داد: با اجرای سامانه‌های نوین آبیاری برای حدود ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم وغیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

اردل از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن شهر اردل در فاصله ۹۵ کیلومتری جنوب غربی شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهادکشاورزی تولیدات کشاورزی سیستم آبیاری نوین اجرای سامانه های نوین آبیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱.۵ تا ۲ برابری تعرفه پرستاری در مناطق مرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی، از تصویب تعرفه ترجیحی در گروه پرستاری خبر داد و گفت: بر اساس این مصوبه، بیمه‌ها مکلفند تعرفه خدمات پرستاری را در مناطق مرزی و کم برخوردار، ۱.۵ تا ۲ برابر افزایش دهند.

وی افزود: امسال، ۵۰ درصد به ضریب ریالی کارشناسان پروانه‌دار و گروه پرستاری اضافه شد و از مبلغ ۲۰ هزار و ۱۰۰ تومان به ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش یافت.

کد خبر 6082843 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • افزایش ۱.۵ تا ۲ برابری تعرفه پرستاری در مناطق مرزی
  • دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است
  • برای تأمین منابع مالی افق نوینی لازم است
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • اجرای شبکه آبیاری تا پایان سال در۶۰ هزارهکتار اراضی کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • ۶۰ هزار هکتار زمین‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی زیرپوشش شبکه آبیاری است
  • افزایش ۳۵ درصدی بهره وری آب در سطح مزرعه با سامانه آبیاری قطره‌ای
  • ۳۰۰ هزار هکتار از توسعه سامانه‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم انجام شد
  • توسعه طرح سامانه‌های نوین آبیاری
  • توسعه طرح سامانه‌های نوین آبیاری، مردمی‌ترین طرح وزارت جهادکشاورزی