Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا دانشگاه ها ،مدارس، کتابخانه ها و کانون ها پرورش فکری در استان اردبیل تعطیل شد.

تعطیلی مدارس استان اردبیل

روز های یکشنبه و دوشنبه 4 و 5 اسفند ماه ۹۸ بر اساس مصوبات کارگروه ویژه شورای سلامت استان و به منظور حفظ سلامت دانش آموزان عزیز و  پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کلیه مدارس و آموزشگاه های علمی آزاد و زبان انگلیسی تحت پوشش آموزش و پرورش استان اردبیل در نوبت قبل از ظهر و بعد از ظهر تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعطیلی کتابخانه ها

 کتابخانه های عمومی استان اردبیل در اطلاعیه ای اعلام کرذ: بدین وسیله به اطلاع می رساند، در جهت جلوگیری از شیوع احتمالی هرگونه بیماری و توجه به سلامتی اعضا محترم کتابخانه های عمومی، کلیه کتابخانه های عمومی در سراسر استان اردبیل، در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۴و۵ اسفندماه ۹۸ تعطیل می باشد.

تعطیلی دانشگاه محقق

به منظور جلوگیری از شیوع احتمالی بیماری ناشی از ویروس کرونا و کاهش دغدغه خانواده‌ها و دانشجویان محترم دانشگاه محقق اردبیلی، کلیه کلاس‌های آموزشی این دانشگاه در شهرستان‌های اردبیل، نمین، مشگین‌شهر و پارس‌آباد، از روز یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ لغایت پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ تعطیل می‌باشد.

 کلاس های دانشگاه فرهنگیان  اردبیل  نیر تا آخر هفته تعطیل شد.

 دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد: به اطلاع دانشجویان عزیز می رساند در پی تصمیمات اتخاذ شده و موافقت ریاست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، کلیه کلاسهای دانشجویی به جز کلاسهای رزیدنتها، انترن ها و پرستاری ترم ۷ و ۸ در روزهای یکشنبه چهارم و دوشنبه پنجم اسفند ماه تعطیل می‌باشند.

تعطیلی کانون های پرورش فکری


 روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل نیز با صدور اطلاعیه اعلام کرد: روزهای یکشنبه و دوشنبه ۴ و ۵ اسفند ماه ۹۸ بر اساس مصوبات کارگروه ویژه شورای سلامت استان و به منظور حفظ سلامت دانش آموزان عزیز و  پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همزمان با مدارس و مراکز آموزشی آموزش و پرورش استان، کلیه مراکز فرهنگی هنری و کانون های زبان ایران تحت پوشش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تعطیل است.

 همه مهد کودک های استان اردبیل تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

تعطیلی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

در جهت جلوگیری از شیوع احتمالی هرگونه بیماری و کاهش دغدغه خانواده ها و دانشجویان محترم دانشگاه آزاد اسلامی ، کلیه کلاسهای آموزشی این دانشگاه در سراسر استان اردبیل، در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۴و۵ اسفندماه ۹۸ تعطیل می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: یکشنبه و دوشنبه روزهای یکشنبه استان اردبیل کتابخانه ها ویروس کرونا پرورش فکری کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند

به گزارش صدای ایران، مدیریت بحران استانداری یزد اعلام کرد: تمام مقاطع تحصیلی شهرستان یزد به علت بارندگی فردا (چهارشنبه) بصورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش سه شنبه شب این مدیریت، بارش شدید باران در استان بزد موجب تخریب برخی منازل قدیمی، مسدود شدن برخی جاده‌ها و کندی رفت و امد در شماری از شهر‌های استان شده است.

۲۷۰ هزار دانش آموز در یکهزار و ۵۰۰ مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

به دلیل ناپایداری‌های جوی کلیه مدارس شهرستان زرند برای روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد

با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

 

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • ثبت ملی محتوا و بنای موزه تاریخ کانون در سازمان میراث فرهنگی
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری