Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قهرمان سابق کشتی آزاد جهان گفت: انتخاب طلایی و درستکار تصمیم اشتباهی از سوی فدراسیون به حساب نمی‌آید. تاریخ انتشار: 10:07 - 04 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۲۸۹

مجید ترکان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص عملکرد علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی، اظهار داشت: از مدیریت و ریاست علیرضا دبیر بر فدراسیون کشتی آنقدر زمان نگذشته که بخواهیم او قضاوت کنیم و در مورد عملکردش نظر بدهیم، اما می‌توانم بگویم که تاکنون تصمیم غیر منطقی نگرفته است و در مسیر درستی گام برمی‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تصمیمات اخیر فدراسیون مبنی بر انتخاب سرمربیان تیم‌های نوجوانان و جوانان تصریح کرد: نمی‌توانیم دبیر را به خاطر انتخاب و انتصاب‌هایش نقد کنیم و به او خرده بگیریم. او رئیس فدراسیون است و خودش صلاح می‌داند که با چه افرادی کار کند تا در مسئولیتش موفق باشد. طبیعتا هر مدیری به دنبال کسب بهترین نتایج است و در این راستا حق دارد با افرادی کار کند که به نظرش می‌توانند باری را از دوش کشتی بردارند و در رسیدن به موفقیت به او کمک کنند.

مدیرفنی سابق تیم‌های پایه در ادامه صحبت‌هایش گفت: انتخاب محمد طلایی به عنوان سرمربی تیم نوجوانان تصمیم درستی بود چرا که طلایی قبلا هم در این رده‌سنی کار کرده و امتحانش را پس داده است. امیدوارم طلایی همچون دوره‌های گذشته که توانست کشتی‌گیرانی مانند حسن یزدانی و علیرضا کریمی را به رده‌های بالاتر هدایت کند، این بار هم نسل جدیدی را به رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان تزریق کند و بازخوردش را در سال‌های آینده ببینیم.

وی ادامه داد: پژمان درستکار هم بعد از سال‌ها مربیگری در میادین مختلف از جمله لیگ برتر، برای اولین بار مسئولیت فنی یکی از رده‌های سنی تیم‌ملی را در دست گرفته است و امیدوارم در این عرصه موفق باشد. انتخاب طلایی و درستکار تصمیم اشتباهی از سوی فدراسیون به حساب نمی‌آید و در این زمینه باید به درستکار و حتی طلایی که قبلا کار کرده است زمان و فرصت کافی داده شود تا توانمندی‌های‌شان را به معرض نمایش بگذارند.

ترکان در پایان خاطرنشان کرد: در این مسیر باید ببینیم که فدراسیون کشتی و مدیر تیم‌های ملی تا چه اندازه‌ای به درستکار و طلایی اختیارات می‌دهند و چقدر زمینه را برای آن‌ها مهیا می‌کنند. امیدوارم تیم‌های نوجوانان و جوانان کشورمان زیر نظر این دو مربی به بالاترین سطح از نظر فنی و درک کشتی برسند چرا که هر چقدر تیم‌های پایه قوی شوند بازخوردش را در سال‌های بعد در رده‌سنی بزرگسالان خواهیم دید.

بیشتر بخوانید: هادی: برای رسیدن به مدال المپیک تمام زندگی‌ام را گذاشته‌‌ام

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی کشتی مجید ترکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون کشتی، جمهوری اسلامی ایران ارتباط با رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری و پاسخ به سوالات مطرح شده در تمامی موراد مربوط به فدراسیون و تیم‌های ملی کشتی از این پس بر عهده مهربان خواهد بود.

کد خبر 6084697

دیگر خبرها

  • فوری | مربی تیم ملی، سرمربی تراکتور شد | تصمیم غیرمنتظره؛ پرونده یحیی بسته نشده!
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت
  • ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی شد
  • پیش بینی باورنکردنی پژمان درستکار از حذف تیلور قبل از برگزاری انتخابی آمریکا + فیلم
  • خداحافظی دیوید تیلور از تشک کشتی و ورود به MMA؛ خبری از پایان طلایی نیست!
  • درستکار: خدمات دبیر به کشتی ایران در طول تاریخ بی‌نظیر بوده است / بردن تیلور دور از دسترس نیست