Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:11:15 GMT

یک‌هزار بوکسور درقم فعالیت می‌کند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۳۳۹۲

یک‌هزار بوکسور درقم فعالیت می‌کند

مجید عباس زاده روز یکشنبه  درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، استعدادیابی و قهرمان‌پروری از جمله اولویت‌های این هیات ورزشی دانست و افزود: ۲ خانه بوکس در سطح استان فعال شده‌که این موضوع به استعدادیابی درقم کمک بسیاری کرده‌است.

وی با اشاره به ارتقای جایگاه بوکس قم درکشور ادامه داد: در سال‌های گذشته یکی از مشکل‌های اصلی هیات بوکس، محدودیت نیروی انسانی متخصص و فعالیت انگشت‌شمار تعداد مربیان و داوران در این استان بود که با استعداد یابی و برگزاری دوره‌های آموزشی بخشی از این کمبود برطرف شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس زاده، ارتقای سطح علمی ورزشکاران فعال دراستان را از جمله اولویت‌های این هیات ورزشی دانست و ادامه داد: با برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری درسال ۹۸ تعداد نیروی انسانی فعال در این رشته به صورت چشمگیری افزایش یافته‌ است و این روند در سال‌های آینده نیز ادامه می‌یابد.

رییس هیات بوکس قم، اظهار داشت: تعامل و همکاری مناسبی میان این هیات ورزشی و فدراسیون بوکس وجود دارد و این موجب شده‌است که در تقویم برنامه‌های این فدراسیون، به عنوان میزبان بسیاری از رویدادهای مهم ملی در این رشته ورزشی تعیین شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، اکثر مسابقات و اردوهای تیم ملی از جمله مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان به میزبانی قم برگزار می‌شود.

برچسب‌ها قم فدراسیون بوکس اداره کل ورزش و جوانان استان قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم فدراسیون بوکس اداره کل ورزش و جوانان استان قم قم فدراسیون بوکس اداره کل ورزش و جوانان استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،مظفری دادستان فیروزکوه در این  خصوص گفت : این واحد تولیدی متعهد شد تا ظرف مدت ۶ ماه تصفیه خانه در حال ساخت خود را به بهره برداری برساند و تا قبل از آن هم نسبت به رفع بوی نامطبوع تا کمتر از یکماه آینده اقدام کند. 

رئیس دادگستری فیروزکوه نیز در ادامه بیان داشت: ما تلاش داریم تا کارخانه به فعالیت خود ادامه دهد اما این موضوع نباید موجب تضییع حقوق عامه شود. 

درزی افزود : باید فرآیند تولید کارخانه به گونه ای برنامه ریزی شود تا علاوه بر حفظ راندمان تولید ، از انتشار بوی نامطبوع و نارضایتی مردم هم جلوگیری شود.  

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • بوکس بین المللی قرقیزستان| اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک/ شه‌بخش نرفت، ۲ نفر جا ماندند
  • اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک
  • ادامه فعالیت بارشی در جنوب کشور
  • گام‌های استوار ورزش استان برای پیشرفت در بوکس
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم