Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@11:27:53 GMT

نمایندگان منتخب هرمزگان در مجلس اعلام شدند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۳۴۱۴

نمایندگان منتخب هرمزگان در مجلس اعلام شدند

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان یکشنبه ۴ اسفند در جمع خبرنگاران از معرفی منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: از بین ۴۴ نامزد انتخاباتی در استان پنج نفر حائز اکثریت نسبی آرای شدند، احمد مرادی با ۱۶۷ هزار و ۸۴ رأی، محمد آشوری تازیانی با ۹۳ هزار و ۸۴۲ رأی و منصور آرامی با ۸۷ هزار و ۸۷۰ رأی به‌عنوان نمایندگان منتخب مردم در حوزه مرکزی استان معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد مرادی در سابقه خود «فرماندار بندرعباس، رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان هرمزگان، مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری و نماینده مجلس دهم»، محمد آشوری «معاون استاندار هرمزگان، رئیس هیئت فوتبال استان، چهار دوره نمایندگی مجلس و عضو هیئت‌رئیسه مجلس» و منصور آرامی «شهردار بندرعباس، رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان، معاون سازمان بنادر و دریانوردی و نماینده مجلس نهم» را در کارنامه دارند.

سعید ناجی ضمن اعلام این مطلب افزود: همچنین احمد جباری با کسب ۳۰ هزار و ۷۰۲ رأی در حوزه انتخابیه غرب استان به‌عنوان منتخب مردم این حوزه معرفی شد. بنابراین احمد جباری به‌عنوان منتخب حوزه غرب هرمزگان شامل بندرلنگه، بستک و پارسیان برگزیده شد.

جباری ۵۲ ساله که سابقه نمایندگی مردم غرب هرمزگان در مجلس هشتم و نهم را در کارنامه دارد، دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و عمران است و برای سومین بار در بین اعضای مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس قرار می‌گیرد و جایگزین «ناصر شریفی» می‌شود.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور و در حوزه انتخابیه شرق استان نیز از آرای اخذشده، حسین رئیسی با ۱۰۳ هزار و ۴۷۰ رأی منتخب شد. بنابراین حسین رئیسی به‌عنوان منتخب حوزه شرق هرمزگان شامل میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد برگزیده شد.

بخشدار سندرک و فرماندار شهرستان میناب در دولت نهم از سوابق «حسین رئیسی» به شمار می‌آید که در مجلس دهم با کسب ۶۳ هزار و ۴۲۳ رأی نفر دوم انتخابات در شرق هرمزگان شده بود این بار جایگزین حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مصطفی ذوالقدر در مجمع نمایندگان هرمزگان خواهد شد.

وی با تشکر از حضور مردم هرمزگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: مردم هرمزگان بار دیگر رویدادی بزرگ را رقم زدند و بیش از ۵۲ درصد از مردم استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خاطرنشان کرد: شکایـات باید دارای مشـخصات شاکـی یا شاکـیان شـامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن (در صورت داشتن تلفن) و اصل امضای شاکی باشد.

وی تأکید کرد: برابر قانون اگر شکایت بدون دلیل و مدرک باشد، قابل‌تعقیب و پیگیری خواهد بود.

کد خبر 486112 برچسب‌ها مجلس - انتخابات استان هرمزگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مجلس انتخابات استان هرمزگان استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای اعتبار نامه منتخب مردم در مجلس دوازدهم شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه خوی در اولین جلسه شورای اداری با اشاره ویژگیهای مدیران در حکومت اسلامی  گفت : شیوه‌حکومت اسلامی در نهج البلاغه نهفته است لذا مدیر حکومت اسلامی برای خدمت بهتر به خلق خدا باید با قرآن و نهج البلاغه پیوند عمیق معنوی داشته باشد

وی سپس به تذکرات رهبرمعظم انقلاب در دیدار با مسئولان  در مورد حجاب اشاره کرد و افزود : برای مقابله با چالش مهم کشف حجاب  و هنجارشکنی اجتماعی باید همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی پای کار باشند .

نحف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به نقش مهم نمایندگان در مجلس گفت : توسعه ایدلوژی انقلاب اسلامی برای مقابله با نظام سلطه مهمترین رسالت نمایندگان مجلس دوازدهم است .

وی با تقدیر از تلاشهای دولت در خدمت به مردم تصریح کرد : برای توسعه زیر ساخت های شهرستان در کنار هم تلاش خواهیم کرد .

نماینده مردم شهرستان های خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : امروز خوی به یکی از مهمترین شهرستانهای پیشران کشور در توسعه تبدیل شده  است .

وی  حوزه آب را  مهمترین مشکل شهرستان‌ دانست و افزود :مطالعات سدالند  خوی به اتمام رسید و مراحل اجرایی آن دردستور کاروزارت نیرو  قرار گرفته است .

وی از تکمیل طرح توسعه پایانه رازی گفت : ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیر ساختها این مرز اختصاص یافته است .

وی همچنین برضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش صنعت تاکید کرد و افزود: باید از سرمایه گذاران  در بخش نیازهای اساسی شهرستان در بخش صنعت حمایت قاطع صورت گیرد وتعلل در این زمینه قابل قبول نیست .

دکتر نجف زاده از فراهم شدن مقدمات تأسیس بیمارستان جدید ۳۵۰ تختخوابی هم خبر داد

علی نژاد فرماندار خوی  در این‌ جلسه با اشاره به شعار سال برضرورت بستر سازی و‌رفع موانع در جهت مشارکت مردم در جهش تولید تاکید کرد .

وی مرز رازی را یکی از کریدورهای مهم تردد وترانزیت کالا دانست وبرضرورت تکمیل زیر ساخت های  این مرز تاکید کرد .

فرماندار خوی گفت :امسال باید اکثر طرحهای نیمه تمام این شهرستان  تکمیل به اتمام برسد.

وی تاکید کرد : ادارات برای خدمت رسانی به مردم باید تکریم ،تسریع و تسهیل در امور  را در دستور کار خود قرار دهند .

در این جلسه اعتبارنامه دکتر عادل نجف زاده  نماینده ومنتخب مردم شهرستانهای خوی و چایپاره در مجلس دوازدهم اعطا شد.

در این جلسه همچنین با اهدای لوح از تعدادی از روسای ادارات موفق  شهرستان خوی که درطرح نوروزی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد
  • نقوی حسینی: «پشم» مقدرات مجلس آینده را تعیین می‌کند!
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • پیگیری مسائل تاکستان فارغ از نگاه‌های سیاسی
  • دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه خوزستان برگزار می‌شود
  • تخصیص بودجه برای بیمارستان ماهفروجک از نیازها است
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود
  • گرم‌ شدن دوباره تنور انتخابات در زنجان
  • اعطای اعتبار نامه منتخب مردم در مجلس دوازدهم شورای اسلامی