Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، در این اطلاعیه آمده است:

” در پی اعلام سازمان لیگ مبنی بر بدون تماشاگر شدن مسابقه رایکای بابل – سپیدرود رشت، روابط عمومی باشگاه سپیدرود از تمامی هواداران سپیدرود درخواست می کند که از سفر به بابل پرهیز کنند.

پس از اینکه سازمان لیگ در اطلاعیه ای اعلام کرد: «تمامی مسابقات فوتبال باشگاهی سراسر کشور در رده های مختلف لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» روابط عمومی باشگاه سپیدرود از هواداران پرشمار سپیدرود می خواهد تا برای تماشای مسابقه سپیدرود – رایکا از سفر به بابل خودداری کنند.

از آنجایی که کانون هواداران سپیدرود قصد داشت تا برای حمایت از تیم محبوب سپیدرود با سازماندهی هواداران با چندین دستگاه اتوبوس و وسایل نقلیه شخصی راهی ورزشگاه هفتم تیر بابل شوند، به همین دلیل به جهت حفظ سلامت و بدون تماشاگر برگزار شدن این دیدار از تمامی هواداران تقاضا می شود برنامه سفر خود به مازندران را لغو کنند.

کادرفنی، اجرایی و بازیکنان تیم ریشه دار گیلان زمین به پشتوانه این شور پایان ناپذیر در مسابقه خود برابر رایکا برای دفاع از اعتبار سپیدرود بزرگ از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و چشم انتظار دعای خیر و انرژی مثبت هواداران پرشور و پرشمار رودخروشان گیلان زمین خواهند بود. “

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بابل سپیدرود رشت باشگاه سپیدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، طی فصول اخیر، حضور هواداران خاص و ویژه در تمرین استقلال، یکی از نکات قابل توجه بوده که از زمان سرمربیان پیشین تا به امروز، به یک عادت قابل ستایش و جالب توجه تبدیل شده است. طرفدارانی که به دلایل مختلف دارای شرایط متفاوتی هستند و با حضور در کمپ حجازی، تمرین تیم مورد علاقه شان را به تماشا می نشینند.

این موضوع در دوره کنونی و زمان حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی ها، نمود بیشتری به خود گرفته است. سرمربی آبی پوشان برخلاف تصور همگان که او را مربی خشن و سخت گیر تصور می کنند، اما در این زمینه کاملا رفتار متفاوتی دارد و همواره از حضور هواداران دارای شرایط خاص در محل تمرین، استقبال می کند.

سرمربی محبوب آبی ها حتی در این زمینه نیز به نزدیکانش اختیار تام داده تا به هر نحوی که شده، عاشقان و طرفداران تیم را که به صورت عادی توانایی حضور در استادیوم و تشویق تیم را ندارند، به محل تمرین آورده تا ضمن روحیه دهی به سایر هواداران، انگیزه بازیکنان نیز با دیدن چنین هواداران خاص و متفاوتی افزایش پیدا کند.

پیش از این شاهد حضور برخی از هواداران با شرایط ویژه، دارای معلولیت و یا کودکانی که دچار سندرم داون هستند، در تمرین استقلال بوده ایم اما روز گذشته یک هوادار متفاوت دیگر راهی کمپ مرحوم حجازی شد و شاگردان نکونام نیز صحنه های زیبایی را با این طرفدار رقم زدند که حسابی مورد توجه قرار گرفت.

چند هفته پیش بود که ویدیویی در صفحه اینستاگرامی ورزش سه منتشر شد که طی آن، یک هوادار علاقه مند به فوتبال که دارای معلولیت بود، در یک زمین چمن مصنوعی، با دست مشغول انجام فوتبال بود آن هم در میان هم تیمی ها و رقبایی که همگی به صورت جدی و به شکل عادی، در حال انجام فوتبال با پاهایشان بودند.

انتشار این ویدیو بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت و این هوادار علاقه مند به فوتبال مورد ستایش همگان قرار گرفت که با وجود معلولیت در پاهایش، اما به مانند یک رقیب قدرتمند و قابل احترام، مشغول انجام بازی فوتبال است، جوانی که محمدجواد نصیرمقدم نام دارد.

این جوان که عاشق و شیفته استقلال بود، با دعوت سرمربی آبی ها به محل تمرین تیم رفت و روز گذشته دیداری با بازیکنان تیم داشت. جواد نکونام با دیدن محمدجواد نصیرمقدم به گرمی از او استقبال کرد و توپی را با امضای خودش، به یادگار به این هوادار خاص تقدیم کرد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. جایی که بازیکنان در قالب فوتبال گل کوچک، با این هوادار به بازی پرداختند که حتی شاهد گلزنی او نیز بودیم، صحنه های زیبایی که به لطف نکونام و بازیکنان استقلال خلق شد.

این هوادار که از ناحیه هر دو پا دارای معلولیت است، در گفتگویی که با دوربین رسانه رسمی استقلال نیز داشت، برای این تیم آرزوی موفقیت در لیگ امسال کرد و از هواداران خواست تا با حمایت از شاگردان نکونام، زمینه قهرمانی آبی ها را فراهم کنند تا جام قهرمانی توسط سیدحسین حسینی، بالای سر برده شود.

دیگر خبرها

  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • شمس آذر نقره داغ شد
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • حرکت زیبای هواداران رئال مادرید؛ تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم در برنابئو / عکس
  • موج‌سواری تیم فوتبال خیبر در دریای ناآرام بابل