Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@06:24:02 GMT

مصدومیت دو کارگر شهرکرد به علت ریزش کانال آب

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۳۵۴۹

به گزارش ایلنا، دو نفر از کارکنان امور آب و فاضلاب که در حال حفاری کانال به علت ریزی کانال دچار حادثه شدند.

این دو کارگر که در روستای جعفرآباد شهرکرد برای رفع شکستگی لوله حفاری می‌کردند، با ریزش دیواره‌های کانال دچار مصدومیت شدند.

 

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر ارتباطات از اجرای طرح فیبر نوری شاهرود و دامغان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عیسی زارع پور در شهرستان شاهرود ابتدا از کارگاه شوتینگ فیبرنوری در داکت‌های کار گذاشته شده در زمین بازدید کرد و بصورت میدانی وضعیت اجرای این طرح را در این شهرستان بررسی کرد .

طرح فیبرینوری شهرستان شاهرود در ۱۲۰ کیلومتر طراحی شده که شرکت ایرانسل تاکنون ۲۷ کیلومتر از آن را حفاری و داکت گذاری کرده است.

وزیر ارتباطات سپس به پارک علم و فناوری شاهرود رفت و از بخش فناوری و نوآوری این پارک بازدید و در ادامه به دامغان رفت و از اجرای عملیات حفاری و داکت گذاری فیبرنوری در شهرستان دامغان بازدید کرد.

پروژه فیبرنوری شهرستان دامغان توسط شرکت آسیاتک در ۷۵ کیلومتر طراحی شده که ۱۹ کیلومتر آن حفاری شده است.
زارع پور همچنین از پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز استان سمنان و اجرای طرح  فیبرینوری منازل و کسب و کار‌های این شهر بازدید و بعد از شنیدن توضیحات مدیران مربوطه، دستوراتی برای تسریع و بهبود کار ارائه کرد.

طرح فیبر نوری منازل و کسب و کار‌های شهر سمنان نیز در ۱۴۰ کیلومتر طراحی شده که شرکت آسیاتک به عنون اپراتور منتخب برای این طرح  تاکنون ۵ کیلومتر حفاری و داکت گذاری کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان سمنان و شهرستان میامی سفر کرد و با حضور وی به عنوان نماینده دولت، تعدادی از طرح های عمرانی این شهرستان به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • دلایل ریزش مو در زنان
  • یک خبر مهم ۳۳ میلیون دلاری برای کسانی  ارز دیجیتال دارند یا می خواهند داشته باشند
  • پنج علت ریزش مو در زنان
  • بازدید وزیر ارتباطات از اجرای طرح فیبر نوری شاهرود و دامغان
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز
  • تولید دستگاه حفاری زیر دریا، دستاوردی از ایرانیان
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • دستگیری ۴۷ فرد مرتبط با تخلفات میراث‌فرهنگی در البرز
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال