Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدت بازداشت عامل حمله به موذن مسجد مرکزی لندن تا ۲۰ مارس تمدید شد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «الشرق الاوسط»، پلیس اسکاتلندیارد گفت: «دانیال هوتون» (29 ساله) عامل حمله به موذن مسجد مرکزی لندن است و دادگاه «وست مینستر» مدت بازداشت وی را تا 20 مارس تمدید کرده است.

 

پلیس اسکاتلندیارد اظهار کرد: فرد متهم با سلاح سرد به موذن این مسجد حمله کرده و وی را زخمی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«رافت مقلد»، موذن مسجد مرکزی لندن، گفت: من از ناحیه کتف زخمی شدم و از کسی که من را زخمی کرده احساس تنفر ندارم و فقط بابت این اقدام وی متاسفم. وی افزود: از گردنم خون آمد و این تمام آن چیزی است که یادم می آید، سپس من را به بیمارستان منتقل کردند. رافت مقلد درباره اینکه چرا آنقدر زود به مسجد بازگشته است، گفت: حضور در نماز جمعه خیلی برایم مهم است و اگر به نماز نروم انگار امر مهمی را از دست داده ام.

 

یک شاهد عینی گفت: حدود 100 نمازگزار هنگام حادثه در مسجد بوده اند و 20 نفر سعی کردند جلوی مهاجم را بگیرند. شاهد عینی گفت: صدای فریاد شنیدم و دیدم خون در زمین جاری شده است.

 

تولیت مسجد مرکزی لندن نیز گفت: نمازگزاران فرد مهاجم را دستگیر کرده و به پلیس تحویل دادند. پلیس لندن در ادامه اظهار کرد: این حادثه ارتباطی با تروریسم ندارد.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: عامل حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۷ زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو

طبق اعلام پلیس آمریکا در پی تیراندازی در شهر شیکاگو آمریکا یک نفر کشته و ۷ نفر زخمی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی تیراندازی در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی آمریکا، یک دختر بچه کشته و 7 نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش سی‌بی‌اس، براساس اعلام پلیس شیکاگو در پی تیراندازی در مهمانی خانوادگی در یک منزل مسکونی، یک دختر هفت ساله کشته و هفت نفر زخمی شدند. سه نفر از زخمی‌ها کودک بودند که حال 2 نفر از آن‌ها وخیم اعلام شده است.

براساس اعلام پلیس در این حادثه که در تعطیلات آخر هفته روی داد، 18 گلوله شلیک شد.

تیراندازی در فلوریدا 9 کشته و مجروح بر جای گذاشتیک کشته در تیراندازی مدرسه‌ای در فنلاند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • ۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در تهران
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک
  • یک کشته و ۷ زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو
  • عامل جنایت در مرکز خرید مشهور کشته شد
  • حمله مسلحانه به یک اتوبوس در بلوچستان با ۱۱ کشته
  • عضو شورای شهر رشت بازداشت شد
  • حمله مسلحانه به یک اتوبوس در بلوچستان پاکستان با ۱۱ کشته
  • (ویدئو) چهار کشته و زخمی براثر حمله با سلاح سرد در مرکز شهر ملبورن