Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@09:32:44 GMT

وقوع وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری در تبریز

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۳۵۷۶

وقوع وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری در تبریز

به دنبال وقوع وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری در استان آذربایجان غربی، سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام تیم‌های ارزیاب به مناطق متاثر از زلزله خبر داد.

سید مصطفی مرتضوی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: به دنبال زلزله‌ای که در ساعت ۹:۲۲ امروز حوالی قطور در استان آذربایجان غربی را لزراند، دو تیم ارزیاب از نزدیک‌ترین پایگاه‌های هلال احمر به مناطق متاثر از زلزله اعزام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ تاکنون گزارشی از میزان خسارات احتمالی مخابره نشده است.

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور نیز در این‌باره گفت: تیم‌های اورژانس کشور به منطقه اعزام شده و بالگردهای اورژانس نیز به مناطق متاثر از زلزله اعزام شده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس با بیان اینکه تیم ارزیاب به منطقه اعزام شدند و روستاهای گوگرد و حصار خسارت مالی داشته اند اماتاکنون از تلفات جانی گزارشی به دست نیامده است، گفت: برخی منازل مسکونی در روستاهای گوگرد و حصار تخریب شده‌اند.

خالدی همچنین از آماده‌باش جهت اعزام دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه آمبولانس از ارومیه و چهار دستگاه آمبولانس از کردستان خبر داد.

لینک کوتاه: asriran.com/003022

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زلزله تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا؛ سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.
 
عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان، در مورد واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.
 
وی با بیان اینکه «این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است»، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.
 
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.
 
عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله از ۹ مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • از خط قرمز برداشت از آب‌های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • رئیس سازمان مدیریت بحران : از خط قرمز برداشت از آب‌ های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • ۶۲ درصد جغرافیای ایران روی گسل یا در حاشیه گسل‌ها قرار دارد
  • برای مقابله با وقوع سیلاب‌ها راهی جز آبخیزداری و آبخوان‌داری وجود ندارد