Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، از معرفی گزینه دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی به مجلس خبر داد.

وی بیان کرد: رئیس‌جمهور در نامه‌ای کاظم خاوازی را برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی به مجلس معرفی کرده است.

گفتنی است، خاوازی در حال حاضر رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4860568 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی صحن علنی مجلس وزیر کشاورزی انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان ستاد انتخابات کشور انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی 22 بهمن چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی ایران قاسم سلیمانی عباسعلی کدخدایی محمد جواد ظریف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب محمدجواد ظریف حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲۷ واحد مرغداری در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است

سید محمدرضا سیدحسینی   رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: برای ساخت این واحدهای مرغداری بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال اعتبار توسط بخش خصوصی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای فروردین تاکنون یک میلیون و ۷۹۹ هزار قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان انجام شده که این میزان جوجه ریزی نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۶ درصد افزایش دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با این میزان جوجه ریزی سه هزار و ۶۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای فعال با ظرفیت هشت میلیون قطعه در هر دوره در استان سیستان وبلوچستان مشغول تولید است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واردات گوشت منجمد افزایش می‌یابد
  • برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش تولید و پایداری در خودکفایی گندم کشور
  • هماهنگی‌های لازم برای برداشت گندم در بخش سعدآباد انجام شد
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مصوبه رئیس جمهور
  • ۳۲۷ واحد مرغداری در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!
  • محمد کاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • مولدسازی دارایی‌های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران