Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره ملی عکس «خانه دوست» از اعلام فهرست راه‌یافتگان به نمایشگاه آثار منتخب این دوره جشنواره خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، جواد براتی بیان کرد: با به پایان رسیدن داوری آثار ارسالی به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی عکس «خانه دوست» برگزیدگان این دوره از جشنواره معرفی شدند و از بین ۴۴۰ شرکت‌کننده در این دوره، ۷۴ اثر در قالب هفت مجموعه و ۶۷ تک عکس از ۴۷ هنرمند از سراسر کشور به نمایشگاه جشنواره راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آثار رسیده به دبیرخانه هفتمین دوره جشنواره عکس خانه دوست در پنج بخش جشنواره توسط هیاتی متشکل از محمد ستاری، سیدعباس میرهاشمی، مسعود زنده‌روح کرمانی، مجید ناگهی و سیدعلی حسینیان نسب زیر نظر مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در بهمن سال جاری در تهران داوری شد.
براتی گفت: نمایشگاه آثار منتخب هفتمین جشنواره ملی عکس خانه دوست در اسفند سال جاری در نگارخانه رضوان مشهد برگزار خواهد شد.
دبیر اجرایی هفتمین جشنواره سراسری عکس خانه دوست اسامی صاحبان آثار به نمایشگاه را به شرح ذیل اعلام کرد:
امیرمهدی نجفلو از همدان / آرزو نجف آبادی از نجف آباد / مریم آل مومن دهکردی از شهرکرد / سعید شم آبادی از سبزوار / مهرداد واحد یوسف آباد از تبریز / الهام عرفانیان زجاجی از مشهد / محمود صادقی از بوشهر / فاخته جلایر نژاد از اراک / سید حسن فتاحیان از یاسوج / امید غفوری یزدی از مشهد / داوود عامری از گرگان / حدیث فقیری از مشهد / مهدی عقیقی از مشهد / حمید عزیزی خانقاهی از سنقر /  محمدرضا بهمرام از اهر /  پویا بیات از زنجان / جابر غلامی از اراک / محمد ابراهیمی از اراک / محمد آهنگر از اهواز / هادی دهقان پور از مشهد / احمد صالحی از اصفهان / علی اصغر یوسفی از اراک / مهدی ایمانی از اهر / علیرضا رجایی شوشتری از مشهد / سیدشهاب الدین منتظری از اصفهان / محمد هادی خسروی از شیراز / فائزه کابلی از گرگان / علی ابک از سرخه / احمد تاجی از شهر کرد / علیرضا معصومی از مشهد / حمید عابدی از قم / محمد حسن صلواتی از مشهد / مهدی جوادی شاد از مشهد / امین بذر افشان از شیراز / محمد مهدی ورال از قم / مجید حجتی از اصفهان / کیوان جعفری از ساری / فهیمه فرخی از مشهد / الیاس حقیقت از لامرد / امیر حسامی نژاد از قم / حسین حسین زاده از مشهد / صادق ذباح از مشهد / روح الله جوانی از اصفهان / سلیمان گلی از تربت حیدریه / امیر حسین کمالی از اصفهان / جواد رضایی از مشهد / نگین محمدی فرد از اصفهان.
منبع: آستان نیوز

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نمایشگاه عکس هفتمین جشنواره خانه دوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک

کمال حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اصفهان صاحب برندهای مختلف در صنایع‌دستی، میراث فرهنگی و داشته‌های تاریخی است، زیبنده است، اصفهان که شهر دوست‌دار کودک و نوجوان است این فرصت را فراهم کند تا کودکان آثار خود را ارسال کنند و دنیا را بارنگ و نقاشی زیباتر کنند، عالم کودکان زیبا و دلچسب است و این عالم زیبا دنیای همه را شادتر و زیباتر می‌کند.

وی ادامه داد: بر این اساس در شهرداری اصفهان رویداد مهمی به نام جشنواره بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان (پوپک) طراحی و در نظر گرفته شد، که امسال سومین دوره این جشنواره برگزار شد و قرار است اختتامیه آن ۹ اردیبهشت‌ماه در تالار هنر اصفهان برگزار شود.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان تصریح کرد: محور دوره سوم این مسابقه زیبایی‌های شهر من است، اینکه کودکان با فهم و درک خودشان چگونه شهر را تحلیل می‌کنند و زیبایی‌های شهرشان را به تصویر بکشند یکی از مواردی است که در ایجاد تعلق شهری و هویت شهری برای ما مؤثر است و تلاش شد تا در دوره سوم این ظرفیت فراهم شد.

وی گفت: در این دوره از جشنواره نه هزار و ۹۳۳ نفر شرکت کردند که نزدیک به هزار و ۲۱۱ اثر از ۲۸ کشور دنیا برای این جشنواره ارسال‌شده است که هشت هزار و ۱۲۱ اثر از ۲۹۴ شهر داخلی به جشنواره آثار خودشان را فرستادند که آمار قابل‌توجهی به شمار می‌آید.

حیدری گفت: از ۲۸ کشوری که آثار خودشان را فرستادند ۵ کشور بالاترین ارسال آثار را به خود اختصاص دادند که بر این اساس کشورهای بلاروس با ۳۲۷ اثر، روسیه ۲۴۴ اثر، ارمنستان ۲۱۸ اثر، کویت ۱۲۹ اثر و ترکمنستان ۹۱ اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که البته کشورهای چین، هند، پرتغال، بوسنی و هرزه‌گوین و تعدادی دیگر در این جشنواره حضور فعال داشتند.

وی اظهار کرد: در این دور از جشنواره تلاش شد که ظرفیت‌های داخل کشورمان را در دوره سوم مسابقه بین‌المللی نقاشی اصفهان هم فعال کنیم. همچنین امسال رایزنی‌های خوبی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور داشتیم تا بتوانیم از ظرفیت کانون در سطح سایر کشورها و حضور در رویدادهای نقاشی نوجوانان و کودکان بتوانیم استفاده کنیم.

کد خبر 6086117

دیگر خبرها

  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • محمد ربیعی: من مظلومم! بازی‌های تیم مرا با وسواس بیشتری قضاوت کنید
  • آلومینیوم مغلوب ذوب آهن اصفهان
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • نمایشگاه «ریشه‌ها ۵» در اصفهان برپا می‌شود