Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام، گفت: سلامت دانشجویانی که با کشورهای همسایه و استان‌های پرخطر تردد داشته‌اند، پایش شده و خوشبختانه نتیجه هیچ آزمایشی مثبت نبوده است

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ؛ رئیس دانشگاه ایلام  اظهار کرد: ستاد مداخله برای پیشگیری از بیماری کرونا در دانشگاه ایلام تشکیل و تصمیمات مهمی نیز گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بالابردن سطح مداخلات بهداشتی خوابگاه‌ها، سلف‌ سرویس و دیگر مکان‌های دانشگاه با برنامه‌ها و تمهیدات ویژه را از جمله تصمیمات این ستاد عنوان کرد و گفت: سلامت دانشجویانی که با  کشورهای همسایه و استان‌های پرخطر تردد داشته‌اند،  پایش شده و خوشبختانه نتیجه هیچ آزمایشی مثبت نبوده است.

دکتر علی اکبری  تصریح کرد: با روسای دانشگاه‌های منطقه نیز در حال زایزنی هستیم و امیدواریم در صورت ضرورت تصمیمات مشترکی در این زمینه گرفته شود.

رئیس دانشگاه ایلام، تاکید کرد: فعالیت مرکز بهداشت دانشگاه افزایش پیدا کرده و به خانواده‌های دانشجویان دانشگاه ایلام اطمینان می‌دهیم سلامت این عزیزان مهمترین اولویت دانشگاه در شرایط کنونی است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه ایلام مورد مشکوک دانشگاه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند

طاهر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام اظهار کرد: در مجموع ۱۴ هزار و ۴۷۹ نفر داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی شرکت می‌کنند.

وی افزود: از این تعداد پنج هزار و ۴۶۹ نفر مرد و ۹ هزار و ۱۰ نفر زن هستند.

علی‌محمدی ابراز کرد: داوطلبان حوزه‌های آزمون سراسری اداره کل آموزش و پرورش استان هفت هزار و ۴۱۴ نفر و تعداد داوطلبان حوزه‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان هفت هزار و ۶۵ نفر است.

رئیس دانشگاه ایلام یادآور شد: کنکور سراسری نوبت اول در روز‌های ششم و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در رشته‌های علوم تجربی، علوم انسانی، علوم ریاضی، زبان و هنر برگزار می‌شود.

علی‌محمدی با بیان اینکه کلیه تمهیدات لازم برای برگزار این آزمون در حوزه‌های امتحانی استان فراهم است، تصریح کرد: در شهرستان ایلام در مجموع هفت هزار و ۶۵ داوطلب شامل پنج هزار و ۴۶۹ نفر مرد و چهار هزار و ۴۲۲ نفر زن در این آزمون شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ۱۴۰۳ از سوم اردیبهشت آغاز و تا امروز پنجم اردیبهشت ادامه دارد.

رئیس دانشگاه ایلام ابراز کرد: نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، ششم و هفتم اردیبهشت و نوبت دوم هفتم و هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • ۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است