Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز مدیر کل تعاونی سهام عدالت البرز با بیان اینکه برخی سایت‌های کلاهبرداری از افرادی که موفق به ثبت نام سهام عدالت نشده‌اند به بهانه خرید و فروش سهام و یا ثبت نام جدید پول دریافت می‌کنند، گفت: با توجه به اینکه امسال هیچ ثبت نامی انجام نمی‌شود، مردم نباید فریب این افراد را بخورند و پولی پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر حیدری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: واریز سود سهام عدالت برای مشمولان از سوم اسفند آغاز شده و تا پایان همین ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به مبالغ سود سهام عدالت ادامه داد: برای مشمولانی که سهام عدالتشان یک میلیون تومان است ۲۰۵ هزارتومان و برای کسانی که ارزش سهامشان بین ۴۰۰ تا۶۰۰ هزار تومان بوده، ۱۰۰ هزار تومان واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از مشمولان دریافت سود سهام عدالت از فرایند ثبت نام بازمانده‌اند، اظهار کرد: بدیهی است کسانی که موفق به ثبت نام سهام عدالت نشده اند سودی هم دریافت نمی‌کنند ولی در تلاش هستیم ساز و کاری ایجاد شود تا سال آینده در بازه زمانی کوتاهی امکان ثبت نام مشمولان عقب مانده فراهم شود.

حیدری اضافه کرد: دولت لایحه‌ای در این خصوص به مجلس ارائه داده ولی این لایحه اشکالاتی داشته و نیاز به اصلاح است و پس از تصویب اجرایی خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: برخی سایت‌های کلاهبرداری از افرادی که موفق به ثبت نام سهام عدالت نشده‌اند به بهانه خرید و فروش سهام و یا ثبت نام جدید پول دریافت می‌کنند.

مدیر کل تعاونی سهام عدالت البرز گفت: با توجه به اینکه امسال هیچ ثبت نامی انجام نمی‌شود، مردم نباید فریب این افراد را بخورند و پولی پرداخت کنند.

حیدری افزود: اگر امکان ثبت نام جدید برای سهام عدالت ایجاد شود، این موضوع از طریق رسانه‌های ملی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سهام عدالت سود سهام عدالت ثبت نام جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد

علی محمدنژاد کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: وضعیت تعادلی نوسانی و جدال تقاضا و عرضه امروز نیز ادامه داشت. با رنجی در نماد‌های خودرویی در میانه‌ بازار شاد هیجان گذرایی بودیم.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: اکثر نماد‌های شاخص ساز و لیدر، در منفی به کار خود پایان دادند. این در حالی بود که با چرخش پول به شرکت‌های متوسط و کوچک، نماد‌های بیشتری از این دو گروه در مثبت و حتی صف خرید بودند.

او افزود: امروز ارزش معاملات کل به ۱۰۶۴۰ میلیارد تومان رسید که از این مقدار ۶۸۳۱ میلیارد تومان سهم ارزش معاملات خرد بوده است. خالص سفارشات با ورود ۱۶۱ میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه همراه بود. 

محمدنژاد اظهار کرد: امروز ۴۴۳ نماد مثبت یعنی (%۵۵) بازار و ۳۶۵ نماد منفی (%۴۵) ، ۹۵ (%۱۲) نماد صف خرید و ۳۲ (%۴) نماد صف فروش به کار خود پایان داد. در نهایت شاخص کل با افزایش ۱۰۷۱ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی