Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور رحمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اعلام وضعیت جوی استان، اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای هواشناسی از استقرار جوی کم و بیش ناپایدار در منطقه البرز مرکزی حکایت دارد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز اضافه کرد: پی آمد استقرار جو ناپایدار در منطقه آسمانی ابری و همچنین بارش خفیف برف در ارتفاعات خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی نسبتاً قوی در استان، گفت: این سامانه از فردا (دوشنبه) وارد استان خواهد شد.

رحمانیان گفت: با ورود سامانه بارشی قوی به استان بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

بارش برف در جاده چالوس

مدیرکل هواشناسی استان البرز کمینه دمای هوای امروز شهرستان طالقان را منفی سه درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: بارش برف در این شهرستان پیش بینی می‌شود.

وی به کیفیت هوای استان نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کیفیت هوای شهرستان‌های استان در وضعیت سالم قرار دارد.

رحمانیان برای منطقه دیزین و بخش آسارا نیز بارش برف و باران را پیش بینی کرد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز بیشینه سرعت باد در محور کوهستانی و برفگیر چالوس را ۲۵ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و گفت: در این محور شاهد بارش برف خفیف هستیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان البرز بارش برف بارش برف و باران هواشناسی بینی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پیش بینی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح زرد هواشناسی در مازندران/ فعال شدن جریانات بارشی در سطح دریا

ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران از پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سطح زرد دریایی در استان خبر داد.

 احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به هشدار سطح زرد در توصیف سامانه بارشی گفت: با شمالی شدن جریانات در سطح زمین و عبور موج از تراز میانی جو این سامانه در سطح دریا فعال خواهد شد.

وی افزود: شروع این سامانه از اواخر وقت سه‌شنبه ۷ فروردین خواهد بود و زمان پایان آن صبح پنجشنبه ۸ فروردین پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران با اشاره به مخاطره این سامانه در سطح دریا گفت: ورزش باد شدید غربی و شمال غربی تا ۲۰ متر بر ثانیه، ۷۲ کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع موج قابل ملاحظه تا یک و نیم متر و بیشینه تا دو و نیم متر خواهد بود.

اسدی، منطقه اثر این سامانه را مناطق ساحلی استان مازندران عنوان کرد و گفت: اثر مخاطره غرق شدن قایق‌های سبک و تفریحی، آسیب به قفس‌ها و تورهای صیادی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال رگبار موقت باران
  • پیش‌بینی هواشناسی از سامانه جدید بارشی برای بوشهر
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۸ و ۹ فروردین ۱۴۰۲ / نفوذ سامانه بارشی در برخی استان‌ها
  • ورود سامانه سرد بارشی به یزد
  • با ورود چندین سامانه بارشی تا حدودی کسری بارش اردبیل جبران شد
  • پیش بینی ورود سامانه ضعیف بارشی به البرز
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۷ و ۸ فروردین ۱۴۰۲ / فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۸ و ۹ فروردین ۱۴۰۲ / فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها
  • نفوذ سامانه بارشی به استان اردبیل از عصر امروز
  • هشدار سطح زرد هواشناسی در مازندران/ فعال شدن جریانات بارشی در سطح دریا