Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@13:16:26 GMT

خاطره تلخی که زیدان برای گواردیولا ساخت! (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۳۷۸۲

خاطره تلخی که زیدان برای گواردیولا ساخت! (عکس)

پپ گواردیولا در دوران درخشش در مستطیل سبز خاطرات چندان خوبی از رویارویی با زین الدین زیدان ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین دیدار مرحله حذفی لیگ قهرمانان این هفته در استادیوم برنابئو و بین دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی برگزار خواهد شد و بالاخره شاهد رویارویی دو نابغه بزرگ عرصه مربیگری در هزاره جدید، یعنی زین الدین زیدان و پپ گواردیولا خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دو سرمربی پرافتخار تا به حال در کسوت مربیگری با یکدیگر روبرو نشده اند، اما در آغاز هزاره جدید، دوران اوج زیدان در مستطیل سبز مصادف با روزهای پایانی پپ گواردیولا در ترکیب تیم ملی اسپانیا بود و آنها در مرحله یک چهارم یورو 2000، در قالب دیدار تیم های فرانسه و اسپانیا مقابل یکدیگر بازی کردند.

 

زیدان در این دیدار در دقیقه 32 موفق به گلزنی برای تیمش شد و علیرغم جبران این گل در دقیقه 38 توسط گایزگا مندیتا، این یوری ژورکائف بود که در ثانیه های پایانی نیمه اول گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند و در نیمه دوم نیز توپی از خط دروازه ها نگذشت. البته در دقایق پایانی رائول بهترین فرصت را برای زدن گل تساوی داشت که پنالتی او از دست رفت.

 

زیدان در آن تورنمنت با لباس تیم ملی فرانسه عنوان قهرمانی را کسب کرد و گواردیولا نیز به دلیل مصدومیت جام جهانی 2002 را از دست داد تا آخرین حضورش در یک تورنمنت معتبر با لباس لاروخا، مصادف با حذف مقابل زیدان و یارانش باشد. در شبی که زیدان بارها در میانه میدان گواردیولا را مقهور هوش فوق العاده اش کرد، این فرانسه بود که جواز صعود به نیمه نهایی را به دست آورد.

 

حالا و بعد از بیست سال، این دو نابغه یک بار دیگر مقابل هم قرار می گیرند. گواردیولا که حدود یک دهه است در فتح لیگ قهرمانان ناکام مانده، امیدور به پاک کردن آن خاطره تلخ برابر کسی است که در کسب موفقیت در لیگ قهرمانان تبحر دارد.

 

 

 

 

منچستر سیتی زیدان (سرمربی) پپ گواردیولا (سرمربی) رائول گونزالس رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی زیدان سرمربی پپ گواردیولا سرمربی رائول گونزالس رئال مادرید پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان کشورمان امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه به مصاف تیم مهرام تهران رفت.   شهرداری گرگان در این بازی تیم حریف را با نتیجه ۷۶ بر ۷۰ مغلوب کرد و در مجموع بازی‌های این مرحله ۲ بر صفر از حریف پیش افتاد.      کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ویل چری از شهرداری گرگان با ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن این دیدار بود.   بازی نخست دو تیم در این مرحله هم با برتری ۸۴ بر ۵۹ شهرداری به پایان رسیده بود.    بازی‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال بصورت ۳ پیروزی از ۵ بازی در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • کنایه اسطوره انگلیسی به توهین طرفدار معروف پپ
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • افسوس مجتبی حسینی در ورزشگاه خاطره‌انگیز
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • خاطره زیدان زنده شد: کنترل شوت 75 متری! (عکس)‏