Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کاپیتان تیم رئال مادرید بعد از شکست تیمش مقابل لوانته به شدت عصبانی بود.
به گزارش آریا، از هفته 25 رقابت های لالیگا، رئال مادرید 1-0 مغلوب لوانته شد و با 2 امتیاز کمتر از بارسلونا در رده دوم قرار گرفت؛ از طرفی بازیکنان رئال مادرید انتقاداتی به قضاوت آقای الخاندرو هرناندز، در این مسابقه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نقل از مارکا، کاپیتان رئال مادرید در پایان بازی گفت:
از این وضعیت به خاطر از دست رفتن سه امتیاز و صدر جدول ناراحتیم. خوب بازی کردیم، و تمام کار هایی که در طول هفته تمرین کرده بودیم را انجام دادیم و فقط گلزنی نکردیم. حالا یک هفته تعیین کننده در پیش داریم بنابراین باید تلاش کرده و ناامید نشویم. چند موقعیت خوب خلق کردیم اما کار را تمام نکردیم، در مقابل آنها فقط یک موقعیت داشتند و به گل رسیدند. باید بیش از پیش متحد و قوی بمانیم.
موقعیت ها:
به غیر از نتیجه، بازی راضی کننده ای بود. رئال مادرید خوب بازی کرد. مالکیت توپ را داشتیم، و می دانستیم مقابل چنین حریفی که سرسخت است چطور بازی کنیم و فضاسازی کردیم و چند فرصت خوب گلزنی داشتیم. گل از راه نرسید، اما برای این هفته سرنوشت ساز روی این مسئله کار خواهیم کرد.
خطای هند جنجالی:
به شخص بستگی دارد، این داور (الخاندرو هرناندز) باعث تعجبم نمی شود. بعد از بازی با او صحبت کردم. ناراحتم چون او بعد از کارت زردی که در دقیقه `10 بازی نشان داد، من را در شرایط بدی قرار داد. در واقع با آرنج ضربه خوردم و یک تکل خشن روی پایم زده شد. چنین مسائلی باعث می شود به این فکر کنید که شاید همه چیز از قبل تعیین شده باشد.
برای من آسان نیست، قبلاً می شد با داوران صحبت کرد، و همیشه باید به آنها احترام گذاشت و مطیع بود، اما به بعضی ها نمی توان چیزی گفت. داوران قبلاً بیشتر احترام قائل بودند و کاپیتان ها می توانستند با آنها صحبت کنند تا کار برای آنها هم راحت تر شود. از او پرسیدم که آیا با من مشکل شخصی دارد؟ اگر دارد بگوید تا آن را حل کنیم.
بازی با منچستر سیتی و بارسلونا:
منتظر این بازی ها هستیم. بعد از این نتایج بد به مصاف آنها خواهیم رفت، از دست دادن صدرنشینی و دوم شدن سخت است. به سختی صدرنشین شده بودیم اما باید ادامه دهیم. یک هفته جادویی در پیش است، بازی در لیگ قهرمانان و سپس بازی مقابل صدرنشین لیگ اتفاق بزرگی است. هفته ای است که باید خودمان را نشان دهیم و با پیروزی در ال کلاسیکو و مقابل سیتی قدم بزرگی برداریم.
هازارد:
خبر بد مصدومیت هازارد بود، امیدواریم که به اندازه مصدومیت قبلی بد نباشد. مورد آزمایش قرار خواهد گرفت و امیدوارم هرچه زودتر برگردد. به نظر می رسد که وقتی خوب شده و دوباره به تیم کمک می کند، مجدداً مصدوم خواهد شد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: راموس رئال مادرید لوانته رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک هفته گذشته دو بازی مهم و پرفشار را پشت سر گذاشت و موفق شد در هر دو دیدار برابر حریفان بزرگی که در پیش داشت به پیروزی برسد و یک قدم به کسب دو جام قهرمانی نزدیک شود.

شاگردان کارلو آنچلوتی هفته گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی برابر این تیم به میدان رفتند و پس از ۱۲۰ دقیقه بازی نفس‌گیر در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی رسیدند. آنها یکشنبه شب در سانتیاگو برنابئو نیز میزبان بارسلونا بودند و موفق شدند این تیم را شکست دهند تا اختلاف امتیازشان در صدر جدول لالیگا به یازده امتیاز برسد.

بلینگام در هر دو بازی از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و تا پایان بازی در زمین ماند و شب گذشته در مراسم اهدای جایزه لوریوس که به اسکار ورزشی معروف است اعتراف کرد که از این دیدارهای پرفشار خسته شده است.

این ستاره انگلیسی پس از دریافت این جایزه به خبرنگاران گفت:« هفته‌ای دیوانه وار را پشت سر گذاشتم و واقعا خسته هستم. چند روز گذشته پر از جنون و دیوانگی بود. امیدوارم که بتوانم جام‌های بیشتری را با رئال مادرید و تیم ملی انگلیس به دست آورم. مطمئناً پیوستن به رئال بهترین کاری بود که تا به حال انجام داده‌ام.»

دیگر خبرها

  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • تصاویر کامپیوتری و سه‌بعدی در تضاد با ادعای ژاوی؛ توپ لامین یامال گل نشد
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس