Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، نیروگاه برقی حرارتی بندرعباس واقع در روستای خونسرخ با ایجاد آلایندگی زیاد، مشکلاتی تنفسی را برای مردم این روستا ایجاد کرده است.

منبع: شهروندخبرنگار – بندرعباس

 

 

بیشتر بخوانید: خودروی حمل زباله که خود آلاینده است! + فیلم 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلودگی هوا آلایندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین سند کاهش آلایندگی مراکز صنعتی استان اصفهان

استاندار اصفهان در نشست شورای برنامه‌ریزی استان گفت: همه واحد‌های صنعتی استان باید سند کاهش آلایندگی و برنامه عملیاتی با زمان‌بندی مشخص خود را در این زمینه تنظیم و تدوین کنند.

 سیدرضا مرتضوی افزود: حفاظت از محیط زیست باید به گفتمان واحد‌های صنعتی استان تبدیل شود و اقدام‌های این بخش مانند سایر حوزه‌های کاری واحد‌های صنعتی (تولید، ارتقا و فروش) مشخص و قابل ارائه باشد.

او  با اشاره به تایید کلیات مفاد «سند جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان» اظهار کرد: لازم است مصوبه‌های مرتبط با کاهش آلودگی هوای استان که در نشست با مسوولان ملی تایید و تصویب شده است، مورد رصد قرار گیرد و مصوبه‌های اجرا نشده با شتاب بیشتری تا حصول نتیجه، پیگیری شود.

مرتضوی اضافه کرد: واحد‌های صنعتی و حمل و نقل استان می‌توانند گزارش عملکرد خود را در این زمینه با تعریف رویداد‌هایی سالیانه در حوزه محیط زیست به مردم و بازدیدکنندگان ارائه کنند.

استاندار اصفهان با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: حضور پویا و موثر شرکت‌های دانش‌بنیان در کاهش آلودگی هوای اصفهان ضروریست و باید نقش این مجموعه‌ها در سند کاهش آلودگی هوا مشخص شود.

مرتضوی با اشاره به ضرورت اضافه شدن طرح‌های تشویقی در این سند افزود: در سند کاهش آلودگی هوای اصفهان باید بندی هم مختص نمایندگان استان بمنظور تنظیم قوانین خاص وجود داشته باشد.

او  اظهار امیدواری کرد که با وحدت رویه و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی استان شاهد کاهش آلودگی هوا، آب و خاک باشیم.

در این نشست سند جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان توسط مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ارائه شد و کلیات آن به تایید رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • شهرک نیروگاه خورشیدی در همدان ایجاد می‌شود
  • ۳۸ درصد خودروهای قزوین آلایندگی دارند
  • واحد 4 بخار نیروگاه بندرعباس به مدار تولید بازگشت
  • برگزاری نشست ستاد ازدواج دانشگاهیان در بندرعباس
  • تعمیرات دوره‌ای واحد شماره چهار بخار نیروگاه بندرعباس به پایان رسید
  • ساخت آب‌شیرین‌کن خورشیدی مجهز به پمپ حرارتی در کشور
  • آتش‌نشانی قم به تجهیزات امدادرسانی در ترافیک مجهز می‌شود
  • ساخت سامانه آب‌شیرین‌کن خورشیدی دستاوردی دیگر در کشور
  • ساخت آب‌شیرین‌کُن خورشیدی مجهز به پمپ حرارتی در کشور
  • تدوین سند کاهش آلایندگی مراکز صنعتی استان اصفهان