Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعالیت‌های آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان از امروز یکشنبه، ۴ اسفندماه تا پایان هفته جاری تعطیل است.

به گزارش ایمنا، به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، دانشگاه صنعتی اصفهان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد کلیه فعالیت‌های آموزشی این دانشگاه شامل کلاس‌های درس، آزمایشگاه‌ها، دفاعیه‌ها، امتحانات جامع و موارد مشابه آموزشی دیگر، از امروز یکشنبه، ۴ اسفندماه تا پایان هفته جاری تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته روایط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، دیگر بخش‌های دانشگاه ازجمله فعالیت‌های اداری همچنان برقرار است.

کد خبر 411814

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی اصفهان ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا تعطیلی دانشگاه ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشگاه صنعتی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شد

حسین عباس‌نژاد از تعطیلی فعالیت بنادر مسافربری استان به علت شرایط نامساعد جوی خبرداد.

به گزارش تسنیم، وی اظهار داشت: رفت و آمد از بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس به قشم و هرمز و برعکس تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی بیان کرد: فعالیت بنادر مسافری غرب هرمزگان و مسافرت به کیش نیز هم اکنون متوقف شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار کرد: مردم برای رفت و آمد به جزیره قشم می‌توانند از مسیر بندر پل خمیز به بندر لافت (قشم) و بر عکس استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • خداحافظی گرم فروردین با گلستان؛ پایداری هوا تا یکشنبه دوم اریبهشت
  • ساخت کامپوزیت‌های پلیمری خودروانکار دردانشگاه صنعتی
  • ساخت کامپوزیت‌های پلیمری خودروانکار دردانشگاه صنعتی اصفهان
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • غیرحضوری شدن فعالیت آموزشی مدارس شیفت عصر سراوان و زاهدان
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شد
  • گروسی : بازرسان ما در ایران روز گذشته مطلع شدند تمام مراکز هسته‌ای که ما هر روز بازرسی می‌کنیم بنا به دلایل امنیتی تعطیل است / این مراکز امروز برای ادامه بازرسی‌ها باز شدند