Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@13:17:55 GMT

تولید، تامین و پخش ۳۰۰۰ دقیقه برنامه در دوم اسفندماه

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۳۹۶۵

تولید، تامین و پخش ۳۰۰۰ دقیقه برنامه در دوم اسفندماه

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان، محسن لطیفی با اشاره به شکست تاریخی برنامه‌ریزی گسترده نظام تبلیغاتی دشمن در ایجاد یاس و نامیدی و حضور نیافتن مردم در پای صندوق‌های رای، از تولید، تامین و پخش بیش از ۳۰۰۰ دقیقه برنامه در خصوص حماسه تاریخی دوم اسفندماه خبر داد.

وی با اشاره به برنامه‌های شبکه اشراق، ادامه داد: شبکه اشراق در قالب ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «جانم ایران» در روز انتخاب، از ساعت ۸ صبح تا پایان فرآیند انتخابات به صورت زنده و مستقیم به مدت بیش از ۸۴۰ دقیقه مهمان بینندگان شبکه اشراق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول افزود: معاونت سیما با همکاری و پشتیبانی معاونت فنی مرکز و با استقرار ۲ واحد سیار و ۵ اکیپ پرتابل در نقاط مختلف شهر این حماسه را به صورت مستقیم پخش کرد. برقراری ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری ۱، ۲، ۳، ۴، شبکه تهران، خبر، شما، افق و هیس‌پان تی‌وی به مدت ۳۰۴ دقیقه به منظور انعکاس حضور حماسی مردم در اقصی‌نقاط جهان، از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

لطیفی در ادامه به برنامه‌های صدا اشاره کرد و افزود: معاونت صدا نیز از ساعت ۷ صبح در برنامه زنده یاشا ایران، به مدت بیش از ۱۵ ساعت حال و هوای استان را به سمع شنوندگان استان رسانید. رادیو استانی در این مدت ۲۰ ارتباط زنده رادیویی با شبکه‌های جوان، فرهنگ، اقتصاد، ایران، گفت‌وگو، پیام، انتخابات، سلامت، ورزش، معارف و زیارت برقرار کرد.

وی به برنامه‌های خبر مرکز نیز اشاره و خاطرنشان کرد: خبر مرکز زنجان با پخش ۶ بخش خبری تلویزیونی، ۹ بخش خبری رادیویی، ارتباط زنده با شبکه خبر، ۴ گزارش خبری ویژه، و اعزام ۵ اکیپ پرتابل خبری و ۲۰ اکیپ پرتابل شهرستانی، حضور حماسی مردم را در نقاط مختلف استان منعکس کرد.

کد خبر 4860573

منبع: مهر

کلیدواژه: رای گیری انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن ایلام بارش برف ویروس کرونا تعطیلی مدارس بوشهر شهرکرد گرگان قزوین بیرجند شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟

همشهری آنلاین - حوادث: در ساعت‌های اخیر خبری در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که از مرگ دختری جوان در جریان طرح نور حکایت دارد. خبری مجعول و بدون جزئیات مستند که در آن تلاش شده از حادثه ای خیالی مهسا امینی دومی ساخته شود.

بررسی‌های خبرنگار همشهری نشان می‌دهد یک نفر از اراذل و اوباش که قبلا توسط پلیس بخاطر ایجاد نا امنی دستگیر شده بود، در بازداشتگاه فوت شده است. این فرد اواخر سال گذشته بدلیل ایجاد ناامنی و مزاحمت و اقدام به تخریب چندین خودرو تحت تعقیب پلیس بود و اوایل فروردین امسال دستگیر شد. متهم که با استفاده از سلاح سرد به ماموران هنگام دستگیری حمله کرد با شلیک گلوله به پا، متوقف و توسط پلیس دستگیر و برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستانی منتقل شد. او سپس برای انجام تحقیقات به معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ منتقل شد که ساعت ۱۲ شب گذشته در زمان استراحت در بازداشتگاه فوت شد که تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده تا علت فوت مشخص شود.

این حادثه در شرایطی اتفاق افتاد که خبری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که از مرگ دختر جوانی توسط ماموران پلیس امنیت اخلاقی در وزرا حکایت داشت. این مطالب در شرایطی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که چنین خبری از اساس دروغ است چون مدت‌هاست کسی را به خاطر مساله حجاب به ساختمان وزرا منتقل نمی‌کنند چون این مکان به نگهداری ارازل و اوباش اختصاص دارد.

کد خبر 844981 برچسب‌ها پلیس امنیت زنان - حجاب گشت ارشاد

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: بایرن مونیخ 0 - 0 آرسنال
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود/ افتتاح باغ رسانه کودک و نوجوان در ۱۴۰۳
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور
  • برنامه جدید رضا رشیدپور و مواجهه با ۱۲ مدیر ساترا برای گرفتن مجوز
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟
  • مستند «گربه‌های وحشی هندوستان» از شبکه تهران
  • اتفاق عجیب؛ نورافکن استودیوی شبکه خبر در برنامه زنده ترکید + ویدئو