Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@16:58:20 GMT

محکومیت پارس جنوبی، سپیدرود و داماش گیلانیان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۳۹۶۷

محکومیت پارس جنوبی، سپیدرود و داماش گیلانیان

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، باشگاه‌های پارس جنوبی جم، سپیدرود رشت و داماش گیلانیان را به پرداخت مطالبات بازیکنان پیشین خود محکوم کرد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادره کمیته وضعیت بازیکنان این فدراسیون به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت حامد نورمحمدی از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت دو میلیارد و 700 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نورمحمدی محکوم به پرداخت مبلغ 58 میلیون و 860 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق فدراسیون فوتبال شد.

* در پرونده شکایت سعید حیدری از باشگاه داماش گیلانیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال به انضمام مبلغ 30 میلیون و 520 هزار ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد.

* براساس رأی صادر شده در پرونده شکایت کوروش ملکی از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ سه میلیارد و 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 74 میلیون و 120 هزار ریال بابت هزینه دادرسی شد.

اعلام آرای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان

* در پی شکایت محمدصادق رفیعی از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ 250 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ پنج میلیون و 450 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

* با توجه به شکایت پرویز کریمی از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 760 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام پرداخت 38 میلیون و 368 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ، در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال داماش گیلانیان سپیدرود رشت فوتبال پارس جنوبی‌ جم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال داماش گیلانیان سپیدرود رشت فوتبال پارس جنوبی جم تیم فوتبال داماش گیلانیان سپیدرود رشت فوتبال پارس جنوبی جم هزار ریال بابت هزینه دادرسی میلیون ریال بابت اصل خواسته باشگاه به پرداخت فدراسیون فوتبال داماش گیلانیان پرداخت مبلغ سپیدرود رشت پارس جنوبی محکوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا سالاری گفت: پرونده نگهداری و فروش 2 هزار و 560 کیلوگرم شکر خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش 652 میلیارد و 800 میلیون ریال برای یک کارخانه قند در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و رعایت نشدن ضوابط اختصاصی کالاهای اساسی، تخلف انتسابی را محرز و با توجه به موجود نبودن شکرها، متهم را به پرداخت هزار و 305 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری گفت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بررسی از این کارخانه، گزارش تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • آیا رژیم صهیونیستی بابت جنایاتش غرامت پرداخت خواهد کرد؟
  • سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد
  • محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در نهاوند