Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از روز گذشته واریز سود سهام عدالت به حساب افراد مشمول آغاز شده است و افراد به اولویت‌های تعیین شده، سود خود را دریافت می‌کنند.

اما از روز گذشته سوالات بسیار زیادی مبنی بر این که چرا رقم ۲۰۵ هزار تومان به حساب آن‌ها واریز نشده است با تماس با باشگاه خبرنگاران جوان  مطرح می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لازم به ذکر است تا درباره همین موضوع تا حدودی توضیحاتی را به مخاطبان ارائه کنیم. روز گذشته  رئیس سازمان خصوصی سازی بالاترین رقم پرداخت سود سهام را ۲۰۵ هزار تومان اعلام کرد که این رقم برای دارندگان سهام یک میلیون تومانی است. مابقی افرادی که دارای سهام مختلفی هستند درصد کمتری سود دریافت خواهند کرد.

به طور مثال افرادی که برگ سهام ۵۰۰ هزار تومانی دارند سودی معادل ۱۰۹ هزار تومان دریافت می‌کنند.


افراد باید برای دریافت سود برگ‌های سهام خود شماره شبای یکی از حساب‌های بانکی را به سایت سازمان خصوصی سازی اعلام کنند تا این نهاد نسبت به پرداخت سود سهام عدالت اقدام کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سهام عدالت سازمان خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان گفت: زوجهایی که تاریخ ازدواج آنان اول فروردین به بعد است می توانند تسهیلات ازدواج دریافت کنند.

حسن آرمات افزود: به آقایان زیر 25 سال و بانوان زیر23 سال که ازدواج کنند نیز ، تسهیلات سیصد و پنجاه میلیون تومانی پرداخت می شود.

وی زمان انتظار دریافت تسهیلات را حداکثر یک ماه اعلام کرد و گفت: اقساط ماهانه تسهیلات سیصد میلیون تومانی، دو میلیون و پانصد هزار تومان و سیصد و پنجاه میلیون تومانی ، دو میلیون و نهصد و 17هزار تومان ، با بازپرداخت ده ساله است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان افزود: برای هر پرونده نیز یک ضامن نیاز است.

حسن آرمات گفت: متقاضیان با نام نویسی در سامانه ازدواج به نشانی اینترنتی وی ایی خط فاصله بانک نقطه سی بی آی نقطه آی آر در نوبت دریافت وام قرار می گیرند.

پارسال نیز بیش از 18هزار نفردر هرمزگان تسهیلات ازدواج دریافت کردند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • خبر مهم درباره یارانه کودکان شیرخوار؛ طرح یسنا چیست و چه کسانی آن را دریافت می‌کنند
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد