Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@15:30:00 GMT

ثبت‌نام جدید سهام عدالت انجام می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۴۰۰۹

ثبت‌نام جدید سهام عدالت انجام می‌شود؟

اکبر حیدری گفت: واریز سود سهام عدالت برای مشمولان از سوم اسفند آغاز شده و تا پایان همین ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به مبالغ سود سهام عدالت ادامه داد: برای مشمولانی که سهام عدالتشان یک میلیون تومان است ۲۰۵ هزارتومان و برای کسانی که ارزش سهامشان بین ۴۰۰ تا۶۰۰ هزار تومان بوده، ۱۰۰ هزار تومان واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی از مشمولان دریافت سود سهام عدالت از فرایند ثبت نام بازمانده‌اند، اظهار کرد: بدیهی است کسانی که موفق به ثبت نام سهام عدالت نشده اند سودی هم دریافت نمی‌کنند ولی در تلاش هستیم ساز و کاری ایجاد شود تا سال آینده در بازه زمانی کوتاهی امکان ثبت نام مشمولان عقب مانده فراهم شود.

حیدری اضافه کرد: دولت لایحه‌ای در این خصوص به مجلس ارائه داده ولی این لایحه اشکالاتی داشته و نیاز به اصلاح است و پس از تصویب اجرایی خواهد شد.این مسئول تاکید کرد: برخی سایت‌های کلاهبرداری از افرادی که موفق به ثبت نام سهام عدالت نشده‌اند به بهانه خرید و فروش سهام و یا ثبت نام جدید پول دریافت می‌کنند.

مدیر کل تعاونی سهام عدالت البرز گفت: با توجه به اینکه امسال هیچ ثبت نامی انجام نمی‌شود، مردم نباید فریب این افراد را بخورند و پولی پرداخت کنند.

حیدری افزود: اگر امکان ثبت نام جدید برای سهام عدالت ایجاد شود، این موضوع از طریق رسانه‌های ملی اعلام خواهد شد.

۲۲۳۲۲۳

کد خبر 1356018

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سهام عدالت سهام بورس تهران سهام عدالت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سال‌ها انتظار؛ استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند

به گزارش همشهری آنلاین، پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه از صبح امروز (دوشنبه - ۳ اردیبهشت‌ماه) در فرابورس آغاز شد و در نهایت خرید سهام به طور رسمی از سوی خریداران انجام شد.

براساس هماهنگی‌های انجام شده قرار است ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندرامام و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز توسط بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵درصد) انتقال پیدا کند.

قرار است پس از این مراحل اداری انتقال سهم از سوی سازمان خصوصی‌سازی انجام شود.

پیش از این نیز ۱۰ درصد از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به هواداران فروخته شده بود.

در حالی که سرخابی‌ها تا ۵ اردیبهشت‌ماه برای بارگذاری مدارک در سامانه AFC مهلت دارند، با واگذاری رسمی ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید، مشکل مالکیت مشترک این دو باشگاه حل شد.

کد خبر 846350 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • جزییاتی از نحوه واگذاری سهام سرخابی ها
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • رسمی: استقلال و پرسپولیس فروخته شد، از دولت به دولت!
  • پایان سال‌ها انتظار؛ استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • رسمی؛ استقلال و پرسپولیس واگذار شدند
  • معامله انجام شد؛ سرخابی‌ها فروخته شدند
  • استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند
  • معامله انجام شد؛ استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد