Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@16:49:48 GMT

رئیس‌جمهور وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را معرفی کرد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۴۰۲۰

رئیس‌جمهور وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را معرفی کرد

خبرگزاری ایسنا: یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از معرفی کاظم خاوازی به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی از سوی رئیس جمهور به مجلس خبر داد.

علی اصغر یوسف‌نژاد اظهار کرد: آقای روحانی در نامه‌ای به آقای لاریجانی رئیس مجلس، کاظم خاوازی را به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معرفی کرد. طبق آیین‌نامه جدید، رئیس مجلس مکلف است نامه معرفی وزیر جدید و ضمایم آن را در اولین جلسه علنی اعلام وصول و قرائت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین معرفی نامه و مستندات برای بررسی به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع می‌شود و کمیسیون‌های مرتبط موظفند بعد از بررسی صلاحیت‌ها سوابق و برنامه‌های وزیر پیشنهادی و تطبیق آن با برنامه‌ها و اسناد بالادستی ظرف یک هفته گزارش را به هیات رئیسه ارائه کند تا برای اطلاع نمایندگان چاپ و توزیع شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گزارش کمیسیون‌های مذکور در روز بررسی رای اعتماد پیش از صحبت مخالف و موافق توسط سخنگو قرائت می‌شود. فرصت سخنگو ۱۰ دقیقه است و در صورتی که برنامه وزیر به بیش از یک کمیسیون ارجاع شود سخنگوی هر کمیسیون ۵ دقیقه فرصت صحبت دارد؛ و پس از آن نمایندگان موافق و مخالف یک ساعت به ترتیب دو مخالف و دو موافق هر کدام ۱۵ دقیقه صحبت خواهند کرد.

به گفته یوسف نژاد جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی احتمالا هفته آینده برگزار خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی وزیر پیشنهادی رئیس جمهور وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین عطایی اظهار کرد: در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان قزوین ۱۱ هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین در قالب ۵ پلاک روز سه شنبه در کمیسیون جهاد کشاورزی رفع تداخل شد.

وی افزود: در این کمیسیون پلاک‌های کارندچال، کش رود و قدیم آباد در شهرستان قزوین و حاجی آباد لیاء و دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آن‌ها به پایان رسید.

رئیس جهاد کشاورزی قزوین تاکید کرد: از مجموع یک هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۴ پلاک به پایان رسیده است.

کد خبر 6086505

دیگر خبرها

  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی