Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت پروژه استحصال پساب تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بروجن در مرحله تست نهایی و پیوستن به مدار قرار گرفت در مرحله تست نهایی و پیوستن به مدار قرار گرفت.

حمیدرضا فلاح در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه  پروژه استحصال پساب تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بروجن در مرحله تست نهایی و پیوستن به مدار قرار گرفت، اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه حدود ۴۰ میلیارد ریال است که با بهره‌برداری از این پروژه روزانه یک‌هزار متر مکعب از پساب تولیدی تصفیه‌خانه در طرح‌های فولادی و فضای سبز استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خط انتقال پساب به شهرک صنعتی بروجن حدود ۳ کیلومتر است، ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه زمینه صرفه‌جویی ۲۰ درصدی مصرف آب در شهرک صنعتی بروجن فراهم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که در ۲۱ شهرک صنعتی در استان شرایط واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولیدی، خدماتی و صنفی فراهم شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری تصفيه خانه چهارمحال و بختیاری شهرک صنعتی بروجن تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد

به گزارش جام جم آنلاین لرستان یاسر اکبریان اظهار کرد: بخش اعظمی از این پروژه ها در مراحل نهایی کار می باشد که از مهمترین آن ها می توان به طرح جهاد آبرسانی اشاره کرد که با مشارکت بسیج سازندگی سپاه استان به عنوان نماینده قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، پیشرفت ۶۵ درصدی دارد.
وی افزود: با اجرای این طرح ۷۰ روستای مناطق محروم استان از آب سالم برخوردار می شوند که ۲۰روستا تاکنون از این خدمت بهره مند شده اند و مابقی طرح ها نیز طی ماه های آینده به بهره برداری خواهند رسید.
اکبریان بیان کرد: همچنین پارسال حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی استان اصلاح و بهسازی شد و در حال حاضر نیز ارتقای زیرساخت های تامین آب و بالا بردن ظرفیت های موجود نیز در دستور کار قرار دارد.
وی عنوان کرد: با تلاش های انجام گرفته در بخش فاضلاب نیز حدود ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال در دست اجرا است که مهمترین آن ها تصفیه خانه های فاضلاب در پنج شهرستان استان می باشد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: عملیات احداث تصفیه خانه در این پنج شهر از پیشرفت ساختمانی ۷۰ درصدی برخوردار است که با توجه به رایزنی های به عمل آمده و حمایت های استاندار و سایر مسوولان استانی و کشوری، تسهیلاتی از طریق چند بانک عامل برای آنها جذب شده است و تلاش می شود سرعت ساخت این تصفیه خانه ها افزایش یابد.
اکبریان بیان کرد: در بخش توسعه شبکه فاضلاب و به روز کردن آن ها نیز از همه ظرفیت های مهندسی و مالی شرکت استفاده شده است تا استان در شاخص های بخش فاضلاب ارتقا یابد.
 

دیگر خبرها

  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • تحقق شعار سال و کمک به تولید، با ارتقای تصفیه خانه پرکندآباد ۲ مشهد