Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعزیرات استان تهران از کشف یک انبار احتکار ماسک و ژل‌های ضد عفونی کننده خبرداد.

قدس آنلاین؛ محمدعلی اسفنانی در پاسخ به این سوال که برخی از داروخانه اعلام می‌کنند که برای خرید ماسک از یک مارک خاص ملزم به خرید برخی کالاهای دیگر آن مارک هم هستند، آیا این تخلف محسوب می‌شود؟ گفت: قطعاً این موضوع تحت عنوان فروش اجباری کالا جز تخلفات حساب می‌شود البته تا کنون چنین گزارشی به تعزیرات ارسال نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال جز کالاهای سلامت محور است و نظارت‌های تعزیرات در این رابطه بیشتر خواهد بود.

مدیر کل تعزیرات استان تهران از گشت‌های تعزیرات در سطح استان تهران و داروخانه‌ها خبرداد و گفت: روز گذشته گشت‌های تعزیرات روانه داروخانه‌ها و برخی مناطق شد. در همین رابطه یک انبار مربوط به نگهداری و احتکار ماسک و مواد اولیه ضد عفونی از جمله ژل و اسپری کشف شد.

معاون رئیس سازمان تعزیرات افزود: در این انبار ۵۰۰ هزار ماسک و رقم بالایی از مواد ضد عفونی کنند کشف شد.

وی در خصوص گشت‌های تعزیرات از داروخانه‌ها هم گفت: همچنین در قالب گشت‌های تعزیرات روز گذشته ۵۰ هزار ماسک از داروخانه‌های تهران کشف شد.

اسفنانی با بیان اینکه ماسک‌های مکشوفه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت، گفت: قرار شده این ماسک‌ها با قیمت واقعی توزیع شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: احتکار ماسک ماسک کرونا در ایران ویروس کرونا کرونا ویروس گشت های تعزیرات داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش‌ از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند

ایلان ماسک با اخراج بیش از ۱۰ درصد از نیروی کار، هزینه‌های تسلا را کاهش خواهد داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت تسلا (Tesla, Inc) شرکت خودروسازی چندملیتی آمریکایی است که طراح، فناور و تولیدکننده خودروهای برقی و قطعات موردنیاز خودروها و قطارهای برقی می‌باشد. شرکت تسلا همچنین تولیدکنندهٔ پکیج‌های باتری لیتیم-یون برای دیگر خودروسازها، مانند تویوتا و مرسدس-بنز است.

در این روزها تسلا به جمع شرکت‌های متعددی پیوسته است که اخراج‌های گسترده‌ای را انجام داده‌اند. به‌گزارش رویترز، این شرکت که تا دسامبر 2023 (آذر و دی 1402) بیش از 140,000 نفر کارمند داشت، بیش از 10 درصد از نیروی کار خود را اخراج می‌کند. رویترز تعداد دقیق مشاغل تعدیل‌شده را فاش نکرد.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، با انتشار پستی نوشت: «درحالی‌که برای مراحل بعدی توسعه آماده می‌شویم، برای کاهش هزینه‌ها و بهبود بهره‌وری باید به تمام جنبه‌های شرکت نگاه کنیم. به‌عنوان بخشی از این تلاش، ارزیابی کاملی از سازمان خود انجام داده‌ایم و تصمیم دشواری را برای کاهش بیش از 10 درصد نیروی کار خود در سطح جهانی گرفته‌ایم.»

در ماه فوریه (بهمن و اسفند) تسلا طی فرایند ارزیابی، از مدیران خود پرسید که کدام موقعیت‌های کارمندان ضروری است و همین موضوع نشان می‌داد اخراج‌ها قریب‌الوقوع هستند. به‌گزارش بلومبرگ، این شرکت خودروسازی بررسی عملکرد سالانه‌ی برخی از کارکنان را نیز لغو کرده است.

ایلان ماسک در گزارش مالی اخیر تسلا اشاره کرد که این شرکت بین دو موج بزرگ رشد قرار دارد. اولین مورد محبوبیت مدل 3 و Y بود و دومین مورد وسیله‌ی نقلیه‌ی الکتریکی ارزان‌قیمتی است که شرکت روی آن سرمایه‌گذاری کرده. انتظار می‌رود این خودرو در اواخر سال 2025 عرضه شود.

ماسک به سرمایه‌گذاران هشدار داده است که انتظار می‌رود تسلا رشد فروش کمتری در سال جاری میلادی داشته باشد و این موضوع احتمالاً تسلا را به کاهش هزینه‌ها برای جلب رضایت سرمایه‌گذاران وادار خواهد کرد.

تسلا در سه‌ماهه‌ی اول سال 2024 فروش ضعیفی تجربه کرد و تعداد خودروهای تحویل‌شده درمقایسه‌با فصل قبل 8 درصد و درمقایسه‌با فصل قبل 20 درصد کاهش یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گران‌‌فروشی داروی کمیاب به بهانه یک بخشنامه
  • کشف ۱۲ هزار قوطی اکتان بنزین در جنوب تهران
  • کشف انبار کالای قاچاق در جنوب تهران
  • بیش از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در جنوب تهران
  • بیش‌ از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • کشف بیش از ۶۰ تن اموال قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف ۶۴ تن مواد پتروشیمی قاچاق در جنوب تهران
  • تسهیل احتکار و قاچاق به دلیل عدم نظارت بر انبارها در کهریزک
  • کشف ۶۴ تن اموال قاچاق از انبار در جنوب تهران