Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با هدف زیباسازی و نظافت شهر، پاکسازی پوستر‌های انتخاباتی از سوی معانت خدمات شهری منطقه انجام شد.

با توجه به جلوه ناپسند که این پوستر‌ها به سطح شهر دادند، معاونت خدمات شهری اقدام به پاکسازی و نظافت محل نصب این پوستر‌ها کرد.

این عملیات در حال حاضر در خیابان‌های علامه در حال انجام است و در آینده دیگر خیابان‌های منطقه پاکسازی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کفپوش مسیر بلوار ساحلی شرقی در جهت رفاه حال شهروندان به همت معاونت خدمات شهری منطقه در حال ترمیم و بازسازی است که این عملیات در این زمینه افزایش زیبایی منظرشهری و تسهیل در تردد عابرین پیاده در این بلوار در حال انجام است.

مجموعه شهرداری در تلاش است تا مشکلات شهروندان و همچنین نازیبایی‌های شهری را در اسرع وقت از بین ببرد تا شهروندان در رفاه بیشتری در شهر زندگی کنند، امیدواریم شهروندان نیز در این مهم ما را یاری دهند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اهواز خدمات شهری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محیط شهری طبس از زباله با عنوان کمپین بی زباله

در آستانه گرامیداشت هفته زمین پاک، برنامه پاکسازی محیط شهری طبس از زباله با عنوان کمپین بی زباله با مشارکت کارکنان اداره محیط زیست، نیروهای خدوم شهرداری، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و همچنین اعضای شرکت تعاونی طبیعت پایدار طبس و تشکل مردم نهاد کانون هم اندیشان سبز گستر طبس در کنار پارک نهر گردشگری این شهرستان برگزار شد.

تقی زاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طبس گفت: این برنامه با محوریت شعار مشاركت مردم ايران در برابر پلاستيك، نجات زمين برگزار شد.

بیشتر بخوانید

اجرای طرح ملی مسیر سبز، ایران پاک در خوسف

او افزود: ضمن فرهنگسازی در خصوص پاکیزه نگهداشتن محیط شهری، مجموعه تفریحی مسیر روستای هدف گردشگری خرو نیز از زباله پاکسازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پاکسازی پاتوق معتادین متجاهر در طرح «ساماندهی آسیب‌های اجتماعی»
  • معابر شهری سی‌سخت زیبنده یک شهر توریستی نیست
  • میدان ورودی شهر بیرجند از زباله پاکسازی شد
  • کدام پروژه ها در منطقه ۲ به بهره برداری رسیدند؟ | آخرین وضعیت پروژه انتقال پساب از تصفیه خانه شهرک قدس
  • اعلام زمان دقیق تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم /تعرفه های جدید انتخاباتی در راه است
  • پاکسازی محیط شهری طبس از زباله با عنوان کمپین بی زباله
  • درخواست شهروندان تهرانی برای ترمیم روکش آسفالت برخی از معابر در منطقه ۳ + تصاویر
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • جمع آوری ۷۸ تن پسماند خشک در منطقه ۲