Web Analytics Made Easy - Statcounter

گویا گفت: برای جلوگیری از انتشار کرونا ویروس در شهر تهران تمام گردهمایی ها و همایشهای شهر تهران به تعویق افتاده است.

«محمد مهدی گویا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص اقدامات وزارت بهداشت ظرف چند روز اخیر و با افزایش افراد مبتلا به کرونا در شهر قم و در برخی شهر ها مانند تهران گفت: برای جلوگیری از گسترش کرونا ویروس در کشور مقرر شد تا گردهمایی ها، همایش ها و نمایشگاههایی که با حضور جمعیت زیادی برگزار می شود فعلا برگزار نشود و برگزاری آنها به تعویق بیفتاد که نهادها و ارگان ها نیز از این پیشنهاد وزارت بهداشت استقبال کرده و این امر در حال اجرا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: در روز گذشته نیز با مسئولین شهرداری تهران جلسه ای برگزار شد تا هم از ظرفیت شهرداری برای اطلاع رسانی درخصوص نکات آموزشی و بهداشتی استفاده شود و هم اینکه اقدامات بهداشتی از سوی شهرداری در شهر صورت گیرد.

 

وی افزود: تعداد مبتلایان به کرونا هر روز توسط وزارت بهداشت اعلام می شود و از مردم تقاضا داریم به سایر آمارهایی که از جاهایی مانند فضای مجازی اعلام می شود توجه نکنند.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیماری کرونا ویروس کرونا گویا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح وزارت بهداشت درباره خانم دکتر بخشی

آفتاب‌‌نیوز :

پدرام پاک آیین پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه وزارت بهداشت نسبت به تعویق یکساله طرح خانم دکتر بخشی و انتخاب محل خدمت او با وی همکاری کامل داشت اظهارداشت: در خصوص تعویق یکساله آغاز به طرح خانم دکتر بخشی ، تغییر قالب خدمت ایشان از آموزشی به درمانی و همچنین انتخاب شهرستان محل خدمت وی ، همکاری کامل را با ایشان به عمل آمد به طوری که تعیین شهرستان نورآباد به عنوان محل خدمت، انتخاب شخص ایشان بوده و وزارت بهداشت در هیچ یک از این مراحل به هیچ گونه خوداظهاری یا مدرکی که حاکی از بیماری روحی ایشان باشد، دسترسی نداشته است.

وی توضیح داد: ایشان طرح تخصص خود را به مدت یک سال به تعویق انداخته بود که وزارت بهداشت، در این زمینه همکاری لازم را با وی به عمل آورده، و با شروع طرح ایشان به فاصله یک سال بعد موافقت شده بود.

توضیح وزارت بهداشت درباره مرگ خانم دکتر بخشی/مدرکی دال بر بیماری روحی در دست نبود

پاک آیین افزود : خانم دکتر بخشی یکبار در سال ۱۴۰۱ درخواست جابه جایی محل خدمت خود را بدون اشاره به هرگونه شرایط خاص یا ابتلا به بیماری روحی به کمیسیون تعهدات نیروهای متخصص ارائه کرد، اما از آنجا که طرح خود را اساسا آغاز نکرده و به مدت یک سال به تعویق انداخته بود، طبعا درخواست جابه جایی نیز بلاموضوع ماند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ هم که سال شروع طرح ایشان است، اساسا درخواستی از سوی ایشان به کمیسیون تعهدات ارائه نشده بود.

پاک آیین اضافه کرد : انتخاب شهرستان محل طرح در استان لرستان و گذراندن طرح در قالب درمانی به جای آموزشی در شهرستان نورآباد، بنا به خواست شخص مرحوم دکتر بخشی با هدف کاهش مدت طرح صورت گرفته و از سوی وزارت بهداشت در این زمینه، مانعی ایجاد نشده و اصراری نیز انجام نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون تعهدات نیروهای متخصص در صورت مشاهده سوابق بیماری روحی، پرونده دستیاران را به شورای عالی پزشکی ارجاع می دهد و شورای مذکور ، آنها را برای خدمت به نزدیکترین محل به اقامتگاه ایشان اعزام می کند، گفت : با این حال در خصوص خانم دکتر بخشی سوابقی مبتنی بر بیماری در دست نبوده است.

دستیار وزیر بهداشت در پایان تصریح کرد : بر خلاف ادعای برخی رسانه های بیگانه در خصوص درج نام ایشان در لیست سیاه وزارت بهداشت، اساسا چنین لیستی وجود نداشته که نام ایشان یا دیگری در آن ثبت شده باشد.مرگ این پزشک در دلفان لرستان طی پنجم فروردین درحالی خبرساز شد که برخی منابع احتمال خودکشی وی را گمانه زنی کردند و عده ای نیز مدعی شده بودند که وزارت بهداشت وی را در لیست سیاه قرار داده بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • توضیح وزارت بهداشت درباره دکتر بخشی؛ علت مرگ مشخص نیست
  • توضیح وزارت بهداشت درباره خانم دکتر بخشی/ علت مرگ هنوز توسط پزشکی قانونی اعلام نشده است
  • توضیح وزارت بهداشت درباره خانم دکتر بخشی
  • وزارت بهداشت بالاخره واکنش نشان داد/ نسبت به تعویق یکساله طرح دکتر پرستو بخشی با وی همکاری کامل داشتیم
  • شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید
  • سخنگوی شهرداری تهران : مردم به شادی جمعی نیاز دارند | هر شب ۲۰ هزار کاسه آش تقدیم روزه‌داران می‌ شود
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • استقبال طالبان از قطعنامه آتش‌بس در غزه
  • امروز برگزار می شود؛ جشنی با کیک ۲۰۰ متری برای تهرانی ها | ادامه مراسم افطارخونه تا پایان ماه رمضان
  • امروز برگزار می شود؛ جشن با کیک ۲۰۰ متری و ۲ تنی برای تهرانی ها