Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال میلان از عملکرد شاگردانش پس از ۱۰ نفره شدن بنفش‌پوشان فلورانس و عملکرد تیم داوری انتقاد کرد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته بیست‌وپنجم سری A ایتالیا در دیداری خارج از خانه مقابل فیورنتینای 10 نفره، برتری یک بر صفر خود را با تساوی یک - یک عوض کرد، پس از این در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN»، گفت: ما مسئولیت کامل این نتیجه را برعهده می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بازی را در کنترل خود داشتیم و هر کاری که لازم بود را انجام دادیم اما وقتی فیورنتینا 10 نفره (در پی اخراج دالبرت در دقیقه 62) شد، بازی را رها کردیم و فکر کردیم بازی تمام شده است.

وی افزود: ما اشتباهاتی در این بازی داشتیم و مسئولیت این نتیجه را برعهده می‌گیریم. درباره پنالتی فیورنتینا هم باید بگویم که اصلاً پنالتی نبود و شکی در این باره ندارم. درک نمی‌کنم که چرا از فناوری در چنین موقعیت‌هایی استفاده نمی‌شود. ما باید بازی را می‌بردیم و در جایگاه انجام این کار هم بودیم. من تأیید کرده بودم که VAR می‌تواند به داور برای تصحیح تصمیم نادرستش کمک کند اما ظاهراً اینطور نیست.

سرمربی میلان تصریح کرد: پذیرش چنین تصمیماتی سخت است چون در هفته‌های اخیر اتفاقات عجیبی افتاد که به ضرر ما تمام شد. همانطور که گفتم ما مسئولیت این نتیجه را برعهده می‌گیریم چون مرتکب اشتباهات زیادی شدیم، اما ما روی موارد دیگر کنترلی نداریم. ما پس از 10 نفره شدن فیورنتینا خیلی ساده توپ را از دست دادیم و بیش از حد حس راحتی کردیم و اجازه دادیم آنها سه یا چهار ضدحمله ترتیب دهند، اتفاقی که نباید در چنین شرایطی رخ دهد.

چرا هالند پیشنهاد یوونتوس را رد کرد؟

میلان در حال حاضر با 35 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی سری A  قرار دارد و با آتالانتای چهارم جدولی (آخرین جایگاه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا) 10 امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فیورنتینا سری A میلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیورنتینا سری A میلان فیورنتینا سری A میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی استقلال درست نبود/ پنالتی شمس آذر گرفته نشد

سرمربی شمس آذر قزوین با بیان اینکه اشتباهات داوری در دیدار با استقلال زیاد بود، گفت: تعدادی از بازیکنانم جوان بوده و تجربه بازی در این فشار سنگین را نداشتند.

به گزارش مهر، سعید دقیقی پس از شکست سه بر دو برابر شمس آذر قزوین در جمع خبرنگاران گفت: بازی سنگین بود و استقلال یکی از روز‌های خوبش را سپری کرد و برعکس تیم ما در نیمه اول ضعیف بود، تیمی که همیشه بهترین وباکیفیت‌ترین بازی‌ها را انجام می‌دهد نیمه اول هیچ نشانی از شمس آذر نداشت.

دقیقی ادامه داد: تند با بازیکنان برخورد کردم و خواستم باکیفیت‌تر باشند و بهتر بازی کنند، در نیمه دوم هم شروع خوبی نداشتیم، اما می‌توانستیم به گل برسیم، اما دو گل خوردیم و با تغییراتی که داشتیم و فشاری که از کناره‌ها به حریف آوریم دو گل به ثمر رساندیم بچه هایمان باید بدانند فرصت‌هایی که به دست می‌آورند راحت از دست ندهند ان شاءالله در بازی بعد باتجربه‌تر بازی کنند.

وی در پاسخ به اینکه جنگ بیانیه نویسی استقلال و پرسپولیس چه بوده است ادامه داد: ما نهایت احترام را به داوران می‌گذاریم ایشان یک اشتباه سهوی کرد، پنالتی درست نبود اگر پنالتی گرفتی باید اخراج می‌کردی و در چند صحنه متعدد برعکس قضاوت کرد، قضاوت روز خوبی نداشت و در دقیقه ۹۳ هم یک پنالتی برای شمس آذر باید گرفته می‌شد. اعتقاد دارم کاظمی از بهترین داوران است، اما روز خوبی را پشت سر نگذاشت ان شاالله در آینده بهتر باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فشار به دلیل ضعف استقلال یا قدرت تیم شما بود و آیا استقلال به سه گل قانع شده بود گفت: ما در نیمه اول خوب نبودیم، اما در نیمه دوم عالی بودیم پنالتی اشتباه بود، فشار زیادی روی دروازه حریف داشتیم، اما یک اشتباه و عدم یارگیری باعث گل سوم استقلال شد. اما در نیمه دوم قدرت برتر میدان بودیم و بازیکنان هم تاثیرگذار بودند. فوتبال شل گرفتن یا شل نگرفتن نیست. بحث تاکتیکی مهم است. تیم من در نیمه اول شرایط بدنی خوبی نداشت و جنگ‌های میانه میدان را از دست دادیم، اما بعد از تغییراتی که داشتیم بازی بهتری انجام دادیم و بازی برتری مقابل استقلال انجام دادیم.

دقیقی در پاسخ به این پرسش که آیا پشیمان نیستید از اینکه نتیجه را واگذار کردید و به یک امتیاز نرسیدید، گفت: چند تیم مقابل استقلال امتیاز گرفته اند؟ مس رفسنجان جسورانه بازی کرد، قبل از کنفرانس بازی هم گفتم ما دنبال بازی با کیفیت هستیم. از نتیجه ناراحت نیستم، اما از بازی بدمان ناراحتم ولی در نیمه دوم از بازی که تیمم کرد خوشحالم بودن در میان جدول بسیار مهم نیست هدف مان نگه داشتن تیم در لیگ برتر بود، بازی با کیفیتی انجام دادیم جوانان مان عالی بودند جایگاه برایمان مهم نیست و بیشتر خوشحالی مردم برایم اهمیت بیشتری دارد.

سرمربی شمس آذر در پاسخ به این پرسش که شما کسی را مقصر ندانستید و این رفتار شما بسیار نادر است و برخی مربیان فرافکنی می‌کنند، نظر شما چیست، گفت: ما با امید زندگی می‌کنیم و تلاش می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم. خوشحالم تیم مان اسیر جو بازی و دیگر مسائل نشد.

دقیقی در پاسخ به این سوال که یک صحنه مشکوک با اعتراض نیمکت شمس آذر خطا را برگرداند گفت: فکر می‌کنم داور اشتباه کرد دوباره صحنه بررسی شد و توپ به نفع ما گرفته شد. در این شرایط و جو اشتباه این چنینی و فشار تماشاگر باعث شد تیم من که جوان است در یک فشار شدید قرار گرفت، چون بازیکنانم باتجربه نبودند و اولین بار بود در آزادی بازی می‌کردند و اعتقاد دارم مظلوم‌ترین قشر خبرنگاران و داوران هستند. داور در این دیدار اشتباهات زیادی داشت که به ضرر ما تمام شد.

tags # فوتبال ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پنالتی استقلال درست نبود/ پنالتی شمس آذر گرفته نشد
  • پیولی: کیفیت تغییر نتیجه مقابل رم را نداشتیم
  • پیولی به آخر خط رسید؛ میلان حالا در جهنم
  • اعتراف پیولی: رم با کیفیت‌تر میلان بود!
  • استفانو پیولی: ما کمبود کیفیت داشتیم؛ رم شایسته صعود بود
  • صعود استون ویلا در ضربات پنالتی با درخشش مارتینز/ فیورنتینا راهی نیمه نهایی شد
  • پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم
  • پیولی: کلید کامبک مقابل رم خط دفاع قوی است
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد